Vakantie met vriend

Wie weet een leuke (en niet al te dure) vakantiebestemming, voor als je op vakantie wilt met je vriend?

Een city trip?

turkije?

turkije!

Warshau!

Ik raad je aan om een last-minute te boeken, want ik en m;n ex hadden vorig jaar een vakantie besproken, (wel met annuleringsverzekering) Maar het ging vlak daarvoor uit, dus konden nog 200 euro betalen in totaal voor de annuleringsverzekering (ipv de 1300 euro, dat wel) maarja, denk er dus goed over na hahaha, en daarbij is een last-minute veel goedkoper!

Zat ik ook al aan te denken! Marmaris ofzo, iemand daar ooit geweest?

oeh dit topic moet ik in de gaten houden!
Ik moet ook wat goedkopers hebben dit jaar, want ik ga voor me rijbewijs, dus ik heb nie genoeg tijd om vol te sparen,
ik hoorde idd dat Turkije wel leuk is!
iemand nog iets?

www.hotelkamerveiling.nl

Die is heeeeel fijn als je weekendjes goedkoop weg wil enzo.

Bodrum (Turkije)
London
Parijs
Berlijn
Schotland

(ben ik al geweest met mijn vriend of willen we naartoe gaan, en wij houden het ook altijd low budget) :slightly_smiling_face:

last-minute is inderdaad goedkoper, maar ik denk altijd ‘van uitstel komt afstel’, en we hebben beide veel vertrouwen in onze relatie :slightly_smiling_face:

Ik geloof dat mijn vriendje daar járen geleden is geweest. (Toen ik nog niet in beeld was, haha.) Volgens mij heeft hij het er wel erg naar zijn zin gehad. Wij zijn de eerste keren gewoon in Nederland op vakantie geweest, 2 keer een weekendje in een hotel en 2 keer een midweek op een camping in een tentje. Dan leer je elkaar wel op verschillende manieren kennen. Dit jaar gaan we naar het gardameer in Italië, dan kun je chaletjes maar ook tenten enzo. Zelf gaan we in een tent. Ik hoorde dat er veel te doen is qua uitgaan enzo. Maar dat heb ik nog niet uitgezocht.

Ideetje?

hmm dit topic ga ik ook in de gaten houden!
ik ga met mn vriendje kijken voor corfu/kos,
en anders gaan we een lastminute doen… scheelt veel geld en ik denk dat als je dat goed in de gaten houdt er veel leuke dingen bij zitten!

Ik ga naar marmaris!

Wij willen naar Lanzarote (eerst nog maar eens kijken of dat echt doorgaat) we hebben een beetje rond zitten kijken en wordt ongeveer zo’n 500 pp

Ik ben naar Mallorca geweest met m’n vriend en naar Gran Canaria

Ik hou dit topic in de gaten, aangezien ik ook op vakantie wil met mijn vriend (:
wat we dan gaan doen, weet ik niet, het moet niet té duur zijn. Dus een dikke up (dus geen reizen naar de duurste landen…)

Ik ga naar Praag met mijn lief, dat is ook niet al te duur… misschien wel als je nog onder de 20 bent, aangezien wij een vlucht+hotel hebben, maar het land zelf is absoluut niet prijzig.

Ik ben eens met een ex (die toen uiteraard nog mijn vriend was : p) naar Göteborg in Zweden geweest. Lijkt duur, maar de kosten vielen reuze mee.

Mijn huidige vriend woont in Kopenhagen, dus dat is een extra goedkope vakantie, maar daar heb jij niet zoveel aan ben ik bang.

Aqaba is ook goedkoop hahaha