Vakantie met vriend

Omdat mijn vriend en ik zomervakantie willen gaan boeken heb ik jullie hulp nodig! We zijn vorig jaar naar Portugal geweest maar hebben dit jaar geen idee waar wij heen willen. We vinden het beide leuk om af en toe een avond uit te gaan maar willen ook lekker relaxen aan het strand en leuke dingen doen. Heeft iemand een idee waar je zowel uit kan gaan als kan relaxen?

Kan ook in dit topic :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vakantie-2016-330369.0.html

Blanes? Oud blanes heeft echt een mooie omgeving en je zit zo in barcelona. In oud blanes zijn ook geen uitgangsgelegenheden en heb je daar dus geen last van als je een rustig avondje wil. Ook zit het pal aan het strand en haven. Als je toch uit wil, kan je naar nieuw-blanes gaan. Dat zit er gewoon direct naast dus kan je zo heenlopen.
Ik ben met mijn vriend afgelopen zomer dus naar oud-blanes gegaan en wij wouden echt helemaal niet uit, en we hebben het echt ontzettend naar onze zin gehad en 0,0 last gehad van andere jongeren. In plaats van de jongeren gaan de lokale oude bewoners rond 19u op stap/dansen/schaken/etc. Super leuk!