Vakantie met vriend!

Hoii!

Mijn vriend en ik hadden het al een tijdje over samen op vakantie gaan, maar laatst vroeg hij me of we er daadwerkelijk werk van gaan maken.
Nou lijkt mij dat superleuk, maar we zijn beide student en hebben dus niet €1200 om naar Ibiza te gaan.

We willen graag naar het buitenland, het liefst een beetje bij een strand voor een redelijk betaalbare prijs.

Heeft iemand ideeën over landen, plaatsen en/of hotels?
Alvast bedankt!

Liefs, x!

Je kan ook op van die sites kijken waar je kan bieden op dingen :slightly_smiling_face: Volgens mij staan daar ook wel dingen voor het buitenland op.

Ibiza is sowieso al duur. Misschien Frankrijk of Italië? Of anders een leuke stedentrip naar bijvoorbeeld Barcelona? Dat hoeft ook niet veel te kosten.

Ibiza was ook meer voor het idee.
Heb je misschien ervaring in Italie of Frankrijk?

Willen jullie echt in een hotel? Aangezien een camping ook heel leuk kan zijn? Je hoeft dan niet per se in een tentje, maar soms kan je ook een caravan huren.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe duur dat precies is, maar je zou er naar kunnen zoeken?

En qua plaats vind ik Spanje & Italië heel erg leuk!

Ik zou Griekenland doen! Ben daar twee jaar geleden met mijn vriend geweest (op Zakynthos). Het was heerlijk weer, lekker strand en het eten was zo goedkoop dat we iedere dag uiteten zijn geweest :slightly_smiling_face:

Lloret de mar (fissa). Haha nee maar griekenland is leuk en goedkoop, gewoon een goedkope vliegtuigmaatschappij! (Of met de auto)

Ik en mijn vriend gaan dit jaar waarschijnlijk naar Griekenland. Is ook helemaal niet duur als je ziet wat je ervoor terug krijgt. Super mooi land, goedkoop eten en lekker weer :slightly_smiling_face: