vakantie met vriend in NL!

hoi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een vakantie in Nederland voor mij en mn vriend in de zomervakantie.

Nou ben ik op zoek naar een leuke plaats in nederlands met een leuk bungalow park. Ergens waar veel activiteiten te doen zijn in de buurt en leuke steden. Niet dat we ons hoeven te vervelen dus.
Het lijkt me ook erg leuk ergens aan zee!

Mijn eisen dus;

• een bungalow!
  • ergens waar veel activiteiten te doen zijn rondom het park in de buurt.

en als het kan is het ook leuk aan de zee :slightly_smiling_face:

alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik ga met mijn vriend zo nu en dan een weekendje weg in een bungalow park. Wij kijken vaak voor Landal of Centerparcs. Dit is vrijwel altijd goed :slightly_smiling_face:
De activiteiten rondom het park is vaak wel te doen als je en auto hebt… Weet niet of jullie dat hebben?

Mijn vriend heeft zijn rijbewijs, maar geen auto. Die kan die wel altijd lenen van zijn moeder, maar ik weet niet of een week zou kunnen, denk het wel, maar daar moet dan nog over gepraat worden! :stuck_out_tongue:

Landal greenparks ben ik erg bekend mee, dat is altijd wel goed ja en centerparcs ook.
Weet niet wat jij een leuk park vond?

Ik vond Landal de Lommerbergen in Reuver wel heel leuk. Ben ik ook ooit met m’n ex naartoe geweest. :slightly_smiling_face:

Ik ben daar ook geweest en wij gingen dan naar steden als Goes enz. Ik vond het wel heel leuk.

Volgensmij ben ik weleens al in Lommerbergen geweest, alleen die huisjes waren vreselijk, leken wel bunkers, klopt dat? :stuck_out_tongue:

ik ben naar miggelenberg geweest. binnen notime zit je dan met de auto in apeldoorn. wat een super leuke stad is overigens ! de huisjes waren wat oud, maar niet zo oud dat er niet in te leven was. hiermee bedoel ik dan de keuken die was erg oud (een oma keukentje!) en je zag dat de badkamer er al lange tijd stond. naast dit was het gewoon perfect te gebruiken en ontzettend schoon. daarbij zit je ook in het bos. heeerlijjk :slightly_smiling_face:

Dat ziet er ook wel leuk uit ja! :slightly_smiling_face:
als je met ze 2e gaat gelijk een suana in je huisje haha :stuck_out_tongue:

Je kan naar Zandvoort gaan, wel erg toeristisch. Dan heb je wel strand, steden, zoals Haarlem of Hoofddorp. En als je van wandelen houd heb je natuurlijk de duinen of het strand (;

Oké :slightly_smiling_face: dat is misschien ook wel een leuk idee ja!

Ik woon zelf in Haarlem, maar ik hoor niet HEEL VEEL goede verhalen over zandvoort. maar dat is voornamelijk het hotel !!!
Ik zou niet weten hoe het bungalowpark precies is… :wink: (je kan ook kiezen voor een hotelkamer bij het park namelijk)

Ik woon ook in de buurt van Haarlem, veel vrienden van mij in Zandvoort, waardoor ik er best vaak ben. Ik vind het heel leuk vooral in de zomer. Maar kan natuurlijk niks zeggen over de slaapgelegenheden…

Je kunt naar een eiland gaan, maar daar is op zich niet heel veel te doen als je niet in de zomer gaat. Maar tis wel rustig en romantisch (:

Center Parcs het heijderbos is leuk, de huttenheugte is ook erg gezellig!

een eiland is ook een leuk idee! :slightly_smiling_face:
en ik wil liever geen hotel, dat doe ik liever met een weekendje of gewoon een keertje. Vind het gewoon leuk om een weekje ons eigen huisje zegmaar te hebben :stuck_out_tongue:
bedankt voor al jullie sugesties tot nu toe :slightly_smiling_face: ga ze allemaal bekijken! :slightly_smiling_face:

upje!

Ik zou echt gaan kijken voor Landal! dat is niet zo heel erg duur :slightly_smiling_face:
Zelf raad ik de parken in de Veluwe aan. Deze liggen allemaal wel in de buurt van steden waar je samen iets leuks kan doen, verder kan je heerlijk het bos in. En de prijs scheelt enorm , als je kijkt naar hoe duur centerparcs is… een alternatief is anders ook nog Sunparks :slightly_smiling_face:
ik ben daar wel eens geweest in kempense meren , in belgie. Dat was ook erg leuk! Maar dit kost ook weer wat meer.

Roompot Kijkduinpark!

Vlakbij het strand van Den Haag ( niet Scheveningen; ligt onder Scheveningen) en met het OV/auto kan je door heel Den Haag komen; ( Scheveningen, Drievliet, centrum)

Ik weet niet of je van zeilen en watersporten enzo houd, maar ik ben ooit eens naar RCN de potten geweest, in de buurt van sneek. Vond ik persoonlijk heel leuk omdat ik elke dag kon zeilen en het water 5 stappen van het huisje was dus ik kong elijk zwemmen :slightly_smiling_face:

Oh nee niks voor mij haha. maar bedankt voor de tip! als je van zeilen houdt is dat indd echt heel leuk!