Vakantie met vriend (als 17 jarigen)

Wij hebben al een tijd verkering en we willen graag samen op vakantie. Afgelopen zomer met zijn ouders op de camping gezeten in een tent. Dit vonden we allebei maar niks dat we graag samen een weekje/midweekje weggaan. Een probleem. We zijn 17 (in de zomervakantie ook 17) en mogen dus niet boeken. We willen gewoon graag een vakantiehuisje in Nederland. De rede van de parken dat ze geen groepen jongeren toelaten is overlast. Wij zijn absoluut niet uit op overlast en we zijn immers maar met zijn twee. Weet iemand een park waar je kan boeken als 17-jarigen?

-Mijn moeder heeft wel voorgesteld om bijvoorbeeld te boeken bij Landal of Centerparks, maar als we dan daar aankomen en we moeten ons legitimeren worden we zo nog genaaid.

Heeft niet een familie lid ergens in Nederland een huisje of appartement waar jullie in zouden mogen? bijvoorbeeld aan het strand. Geen idee of je hier wat aan hebt dus zie het maar als een soort upje :slightly_smiling_face:

ik had dit twee jaar geleden ook alleen was mijn vriend meerjarig maar, ik neem aan dat het hetzelfde werkt. wat ik had gedaan was
Gewoon boeken,
En dan even je ouders erheen laten bellen dat je minderjarig bent en dat je ouders toestemming geven dat jij daar slaapt in dat hotel.
En dan zou ik even vragen of ze ter bevestiging een emailtje sturen zodat het op papier staat.

Twee jaar geleden deden ze bij ons trouwens helemaal niet moeilijk in het ene hotel werd en niet eens naar gevraagd.

Ja, ik zou ook je ouders laten bellen! Komt ‘professioneel’ (kan even het goede woord niet vinden :flushed: ) over en waarschijnlijk maken ze dan best een uitzondering :wink:

Hopelijk lukt het jullie!

wij zijn afgelopen zomer naar Centreparks geweest, als je ouders de sleutel etc ophalen is er ook niks aan de hand

Mijn vriend en ik zijn afgelopen zomer ook een aantal dagen wezen kamperen en ondanks dat er op de site van de camping ook iets stond over geen jongeren deden ze totaal niet moeilijk. Ik was toen zestien en hij net een paar maanden achttien. Dus ik zou gewoon proberen, als je met tweeën bent is dat anders dan een groep van 15 jongeren.