Vakantie met mijn vriend / sex vragenlijst xx

Heehee!
(Ja we hebben er 2 op dit acc me zusje van 13 en ik van 16) maarr ik rn mijn vriend gaan volgende week een weekje naar California :face_with_hand_over_mouth: whoop Whoop :pray::metal:10 dagen (op de 11 dag weer weg :sleepy: )
Hier ff een vragen lijst :fist:t3:
☆moet ik m scheren
☆moet ik de eerste move maken
☆zal ik starten met zoenen
☆ s’middags s’hochtens of s’avond
☆pijpen aftrekker of allebei?
●IEMAND NOG LEKKERER STANDJES?
Joe Joe :peach::kissing::money_with_wings::peach:🥲:heart_eyes::koala::smiley::sob::frowning::face_with_hand_over_mouth::grinning::zap::grinning::partying_face::grinning::mantelpiece_clock::grinning::zap::heartpulse::mantelpiece_clock::joy::face_with_hand_over_mouth::boar::koala::relieved::zap::grinning::camel::frowning:🥲:fist_left::sob::round_pushpin::mantelpiece_clock::face_with_hand_over_mouth::handshake:🏼🥲:sob::pray::relaxed::rofl::relaxed::rofl::wink:🥲:relaxed::face_with_hand_over_mouth::money_mouth_face::yum::yum:

Je moet gewoon lekker doen waar je zin in hebt.

Neem wel condooms mee! Als je zijn maat niet weet, kun je het beste wat verschillende maten meenemen. En glijmiddel kan ook handig zijn, maar het is erg belangrijk dat je voldoende opgewonden bent voordat je seks gaat hebben. Bij pijn even stoppen.

Veel plezier!

2 likes

Dat is schattig. Ik laat het altijd afhangen van de situatie

Gaan jullie met z’n tweeën naar Californië of gaan er ook ouders mee?

Scheren hoeft niet, vaak word hier wel de voorkeur aan gegeven, maar je moet doen waar jij je fijn bij voelt. En ja, starten met zoenen. Als de ‘mood’ er is, kun je daarna over zijn broek bij zn piemel wrijven met je hand. Vervolgens broek uittrekken en gaan aftrekken. Wat betrekt pijpen of aftrekken: ik zou afwisselen. En wat ook goed werkt is je handen om de onderkant van zijn piemel als hij niet helemaal in je mond past. En qua standjes: vaak is voor je ontmaagding missionaris wel fijn.

Zelf on top is wel heel fijn ook. Kun je zelf het helemaal bepalen en je langzaam laten zakken.

Denk toch dat voor veel jonge meiden missionaris fijner is dan gelijk zelf bovenop. Je kan dan inderdaad zelf bepalen maar je moet ook een beetje doorkrijgen hoe dat gaat. Ik vond het fijner dat pas te doen toen ik iets meer ervaring had en beter wist hoe het voelde.

Je hoeft geen ingewikkelde moves te maken, kan ik nog steeds niet haha, maar rustig zakken en even stoppen als het even niet gaat, en dan verder. Op je rug moet je vriendje wel goed luisteren, maar dat is inderdaad ook fijn. :slight_smile:

1 like

Ja klopt, maar sommige meiden voelen zich voor de eersye keer niet echr op hun gemak bovenop, wat ik mij kan voorstellen

1 like

We gaan met zijn 2e ! :face_with_hand_over_mouth:

hoe dan??? je bent 16?

Jij zegt het, ik dacht het…

^^Ja, daarom vroeg ik het dus ook. Ik kan mij niet voorstellen dat jouw ouders je al alleen met je vriend ver weg laten gaan

En in Nederland mag veel, hoe reageren ze in de VS op niet getrouwde tieners

Ja oké oke zijn Ouders komen een dag later aan

Nog niet getrouwd hoor! :kissing:

vreemd verhaal dit…

Ja, 16 jarige dochter, mag met een vriend alleen op reis naar de VS en pa en ma komen later…En nergens op voorbereid, komt hier voorlichting halen

ik weet ook niet helemaal wat ik hier van moet vinden. lijkt me sterk dat dit echt zo gaat…

Waarschijnlijk een trol. Zeker vanwege die seks vragenlijst