Vakantie met je vriendje

Brugge en Zeeland hebben we gedaan. En afgelopen jaar Luxemburg (we kunnen nu allebei autorijden, heb je wel nodig daar).

Deze zomer gaan we naar Zwitserland!!

We zijn begonnen met één nachtje Texel, toen drie nachtjes Parijs en daarna tien dagen Cyprus. Bij Texel waren we vier maanden samen, Parijs vijf en Cyprus negen. Ging allemaal suuuuuper en zijn nog steeds samen (:

We zijn na 4 maanden 3 nachten naar Den Haag geweest, en na 8 maanden 6 nachten naar Brussel en Antwerpen :slightly_smiling_face:

Wij gingen 1 dag naar Newcastle met een minicruise. Was opzich wel leuk, maar het ging toen al niet zo heel lekker. En ik vond het wel saai op de cruise, want meneer lag elke keer om 10 uur al te slapen, terwijl er heel veel leuks te doen is ‘s avonds.
In Newcastle was het wel erg leuk, mooie stad, leuke winkels. En het was er erg warm voor de tijd van het jaar (april), in tegenstelling tot Nederland waar het regende en koud was :’)
Dus t ging wel.

Hij ging met zijn ouders naar Italië en ik kwam een week later overvliegen.
We hadden onze eigen tent en onze eigen caravan.
Heel veel samen gedaan, maar ook dingen met zijn ouders.

Ook samen weekendjes Amsterdam en een weekendje Parijs.
Vd zomer gaan we 10 dagen naar Cyprus :slightly_smiling_face:

Vriendje en ik zijn in de herfstvakantie drie dagen naar Noordwijk gegaan.
Het was zalig uiteraard, maar moet wel wennen aan zijn manier van vakantie vieren dan. Ik was alleen maar kapot van het struinen naar restaurantjes waar meneer wilde eten. Toen ik dat eenmaal duidelijk had gemaakt, verliep het een stuk relaxer.
Wat we van de zomer gaan doen weet ik nog niet. Hoop dat ie dan geld heeft.