Vakantie met je vriendje

Hoe was jullie eerste keer op vakantie gaan met je vriendje (+ eventueel zijn familie)?

xxx

Heel erg leuk. De eerste keer zijn we 4 dagen naar Drenthe gegaan, en de 2e keer een weekendje naar Eindhoven. Allebei héél erg leuk.

Echt leuk! We waren al bijna zo’n twee jaar samen, dus we kenden elkaar al goed en wisten wat we aan elkaar hadden, handig als je op vakantie gaat (: We hebben gewoon een beetje door Nederland gefietst, en we waren echt op elkaar aangewezen. Mijn raad: Ga niet op reis tot je elkaar écht kent.

Ik ben vorige zomervakantie met mijn ex naar Maastricht geweest, prachtige stad, en in een heel goedkope bed and breakfast. We zijn naar zo’n park even buiten landgraaf geweest (naam kwijt…). Verder zijn we gaan winkelen, we waren precies op het moment dat er studentenverenigingen reclame maakten, veel te doen dus. Niet zoveel cultuur, mijn ex had daar niet zo’n zin in. Nu snap ik mijn moeder, die zo graag naar musea wil met ons. Ik verveelde me wel, maar meneer wilde niets…

Heel leuk : ) Onze eerste zomer samen zijn we op fietsvakantie in Nederland geweest en de tweede zomer naar Praag. En tussendoor zijn we een keer een weekend in zuid Limburg geweest.
@Kaboosh: ik had pas 2.5 maand met mijn vriend toen we voor het eerst samen op vakantie gingen en het ging super goed, dus je hoeft niet per se al heel lang iets met elkaar te hebben om samen op vakantie te kunnen, naar mijn idee : )

Ik ben nog niet op vakantie geweest met m’n vriend, en we zijn al 3jaar en half samen. Hij wil wel volgen jaar op vakantie omdat we dan 5 jaar samen zijn :stuck_out_tongue:

Het hoeft niet perse, maar het is wel handig als je al wat langer hebt, omdat op vakantie meestal de kleine kantjes boven komen en dan moet je daar wel mee kunnen omgaan. Want ik heb al enkele relaties zo op de klippen zien lopen (:

Echt super!

Wij waren 7 maanden samen (15 jaar oud toen) en hij ging mee met mij en mijn gezin op vakantie voor drie weken. Niet alleen met z’n tweetjes dus, maar het was echt super leuk en ging erg goed tussen ons. Nu is het m’n ex

Jup, na anderhalf jaar zelfs de mijne D:

Ik zou mijn vriendje heel graag mee op vakantie nemen met mij en m’n ouders, hij gaat zelf ook niet, maar hij gaat waarschijnlijk met zijn (en mijn) beste vriend mee. Leuk voor hem, maar jammer voor mij.

up :slightly_smiling_face:

Ik ben 2x met hem op vakantie geweest. Eerst 3 dagen naar Parijs toen we een half jaar hadden en 10 dagen naar Turkije toen we ongeveer een jaar hadden. Allebei de keren waren echt super! Heerlijk om even weg te zijn en alleen maar aandacht en tijd voor elkaar te hebben :slightly_smiling_face:

Hij was mijn vakantievriendje dus ik heb acht dagen met hem opgescheept gezeten, en nouja toen werd ik dus verliefd. Verder zijn we met zijn familie drie dagen naar Duitsland geweest en dat was heel gezellig. En we zijn laatst een nachtje naar Amsterdam geweest, was ook leuk. Verder niet. Deze zomer wilden we met z’n tweeën maar heb besloten dat ik waarschijnlijk met zijn vrienden meega, ik heb namelijk zin in een stapvakantie. En als je met zijn tweetjes bent dan ga je dat niet zo snel doen. Op deze manier zijn we toch samen en kunnen we leuk stappen. Ga wel een keer een weekend op stedentrip met hem ofzo.

Mijn vriend (waar ik nu 3 maanden mee heb) gaat mee op skivakantie met mij en mn ouders deze voorjaarsvakantie, Hij leert speciaal skieen voor mij! :’)
ik ben er van overtuigd dat het gewoon heel leuk gaat worden!

Super! We zijn zomervakantie 2010 een weekje samen naar Zandvoort geweest, we waren toen 3 maanden samen.

We waren nog nooit langer dan 3 dagen bij elkaar geweest, dus ik was bang dat er met een week wel irritaties zouden ontstaan, maar die waren er helemaal niet gelukkig. :slightly_smiling_face:

Mijn vriendje en ik zaten in dezelfde vriendengroep, die bestaat inmiddels niet meer, maar we waren met zn allen naar Renesse geweest, we hadden toen net 2 maanden en we zijn in die tijd alleen maar meer naar elkaar toegegroeid:). Dit jaar gaan we lekker met z’n tweetjes en dan waarschijnlijk naar Turkije:).

Mijn vriend en ik zitten ook in dezelfde vriendengroep en als examenreis gingen we met dat groepje naar Spanje, dus eigenlijk ben ik al met hem op vakantie geweest, terwijl we toen nog niet eens 3 maanden hadden :’)
Helaas kunnen we deze zomervakantie niks samendoen, omdat we elkaar dan minstens 5 weken niet zien :frowning_face:

Wij zijn voor het eerst samen op vakantie gegaan toen we een half jaar hadden, een weekje naar Kreta. En daarna zijn we nog naar Bulgarije, Zwitserland, Oostenrijk en Frankrijk geweest :slightly_smiling_face: Was heel leuk!

Ik ben vorig jaar met zijn ouders en broertje 2,5 week naar Frankrijk geweest :slightly_smiling_face:.
Was heel erg leuk!
Dit jaar willen we samen op vakantie gaan :slightly_smiling_face:.