Vakantie met je lover <345

Haaii modepoppetjes ^^

Een tijdje terug ben ik voor het eerst met mn lover op vakantie geweest! Nu vraag ik me af, ben jij al een keer met je vriendje op vakantie geweest? Hoe lang? Waar naartoe?

Ennuh, als je een foto heb: zet m dan er ook gelijk bij :grinning:

Ik ben 4 dagen naar Disneyland Parijs geweest <3 En heb veel foto’s gemaakt:
http://michaelenlindaindisney.mijnalbums.nl

http://www.mijnalbum.nl/Foto=QWV63BQ4

jaah dat was echt leuk en gezelig naar belgie we gaan van de zomer weer met een een groep word echt leuk hoop ik en weet ik wel zekker gaan naar centerparks het meerdal we zijn er nu al druk mee haha

Ik ga deze zomer voor het eerst met mijn vriend op vakantie! Maar we weten nog niet waar we naartoe gaan. En volgende week zaterdag gaan we op wintersport naar Oostenrijk (met mn gezin) en mag hij mee:D

Al een paar keer… gaat prima…! :slight_smile:

Ik ben met mijn ex 8 dagen naar Rhodos geweest, dat was niet echt geweldig. Ik ga deze zomer met mijn vriend 15 dagen naar Griekenland, dat zal vast goed komen en dat moet ook wel want in 2008 gaan we samen 9 maanden naar Curacao.

nee nog niet… maar van de zomer willen we samen weekendje ergens naar toe enzo:)

Ik ga van de zomer naar Spanje/France en NY met mn vriend.

En binnekort op wintersport met mn vriendinnetje (mn vriend gaat daar ook heen, maar dan met zn vrienden)

Ja ben al ooit met mn vriend vorigjaar meivakantie naar Turkije geweest, t was hartstikke gezellig alleen vind t land wat minder… En deze zomervakantie gaan we samen naar Griekenland echt zin in! =)

Ik ben met mijn vriend vorige zomer 5 dagen naar Barcelona geweest en dat was echt geweldig. Lekker samen genieten van het mooie weer, lekker eten en de prachtige stad. Hij ging zelfs braaf mee winkelen en ik braaf mee naar Camp Nou.
Dt jaar gaan we samen 13 dagen naar Corfu, Griekenland. Wordt vast weer goed!

Ik ben vorig jaar met mijn lover naar Frankrijk geweest…
Helaas dat een paar kennissen van hun ook mee gingen…
Het was wel gezellig, maar soms ook heel irritant… !
Dit jaar ga ik weer met hem mee naar Frankrijk…
Alleen zonder die kennissen dan…
Hopelijk dat het dit jaar veel beter wordt… :wink:

http://www.girlscene.nl/images/library/albums/59915/vakantiejj_resized.jpg

Ik… M’n lover… Michel (m’n lover’s broertje)… Ewout & Laurens… (die 2 kennissen die ook broers van mekaar zijn)… :wink:

Wij zijn 2 weken geleden een weekje naar een park van landal geweest in brabant! En van de zomer gaan we een weekje naar barcelona met zijn 2-en:D

haaij…
jaa ik was tijdje geleden (met nu me inmiddels ex) naar sicilie gegaan… Hij ging mee met mij en mijn ouders… en we gingen toen 10 dagen in de meivakantie!

ik ben van de zomer 2 weken met hem in turkije geweest
deze kerst gaan we 4 dagen naar parijs/disney.

in februari 2 weken naar curacao of mexico

en in juni/juli/augustus weer naar turkije :slightly_smiling_face:

-

net 2 weken een relatie, dus nog geen plannen eigk.

Wow, wordt weer even een oud topic geupt.

Ik ben met mijn ex en zijn familie op vakantie geweest. Was wel leuk, maar was voor mij toen ook het teken dat ik niet zoveel zolang achter elkaar bij hem wou zijn. Was daarna ook snel uit.

Met mijn huidige vriend nog geen vakantie plannen, maar we wonen praktisch samen in het weekend dus dat zou wel goed moeten gaan.

Mijn vriend en ik willen deze kerst naar Zweden maar weet niet of het doorgaat, vanwege zijn werk. We gaan van de zomer wel wat leuks doen, lekker samen reizen, en we zijn al bijná 1,5 jaar bij elkaar dus het is wel tijd denk ik zo.

Afgelopen zomer was ik 1 week bij hem en hij 2 weken bij mij, m’n ouders waren 2 weken weg, en we hadden samen het huis alleen.