Vakantie met de bus

Heey !
Ik ga deze zomer met vriendinnen naar blanes (spanje) maar zei willen dus met de bus gaan…
Heeft iemand dit eerder gedaan? En is het te doen of beter met het vliegtuig?

ooh het is wel te doen hoor, ik ben zelf ook een aantal keer met de bus naar spanje geweest. Natuurlijk is het vliegtuig sneller, maar de bus vind ik soms wel gezelliger :p. Ik kan alleen nooit slapen in een bus dus ik ben helemaal kapot als ik dan aankom.

Heb het al 7 keer gedaan naar Spanje ofzo, haha. Gewoon met familie in de herfst dan, verschillende plaatsen. Ben ook 2x naar Blanes geweest =) Met de vliegtuig is sowieso duurder! Vooral is het in het hoogseizoen duurder.

Ik vind het reizen wel fijn, je ziet het landschap en soms zijn er ook wel leuke mensen in de bus waar je ook praatje mee kan maken… Ik denk dat jij vooral met jongeren in de bus zit, dus dat wordt vast leuk, haha. Je stopt elke…nogwat uren, om even te eten of om te plassen of te roken enzo. Dan ga je weer verder. Je krijgt ook gewoon eten in de bus (wordt opgewarmd).
Het is wel te doen, slapen vind ik wel oké gaan, sommigen vonden het vreselijk, maar ik val altijd snel in slaap in de bus, haha.
Je mag niet je eigen plek kiezen, dit wordt je toegewezen.
Ehm, verder weet ik niks te vertellen, hah. Heb je nog vragen?

Bus is goed te doen hoor! Ik ben naar Kroatië met de bus geweest. Redelijk lange rit, niet heel fijn en comfortabel, maar dan kom je sochtends (meestal) aan op je bestemming en kan je lekker uitbrakken op het strand. En het scheelt gelddd!

^ Niet bij elke busmaatschappij wordt het eten in de bus uitgedeeld. Wij hebben altijd gehad dat we een coupon kregen waarvan we dan in een restaurantje gratis konden eten :stuck_out_tongue:

Kan je eigenlijk wel naar de wc in de bus haha?
Hoop het toch wel want ik moet echt vaaaaak naar de wc !
Maar dankjullie wel voor de reacties, word dan toch de bus denk ik aangezien vliegtuig 100 euro duurder is of wel meer misschien.

jaa in de busisgewoon een wc :stuck_out_tongue:

het kan gezellig zijn, maar vermoeiend.

Ik ben een keer geweest met de bus naar Barcelona, duurrde echt 24 uur ;p. Je krijgt echt zere kont haha. maar het is echt wel super gezellig als je met groot groep bent :grin:.

ik ben met de bus naar lloret geweest! ik vond het helemaal niet erg, behalve de terugweg, ik had voedselvergiftiging gekregen in het restaurant 2 uur ervoor. geloof me, dat wil je niet…