Vakantie Make-up!

Velen doen als zij op vakantie gaan (of gewoon in lekker zonnetje) andere, minder, of zelfs geen make-up op! Ik heb in de winter gewoon een beetje rouge op, mascara en eyeliner. Wat zal ik doen op vakantie… Hetzelfde?
Wat doe jij op in de winter&zomer?
X

Ik doe meestal alleen waterproof mascara op, en soms eyeliner, ook waterproof trouwens :’)

Ik heb normaal heel dun compactpowder en een beetje bronzer, voor de rest alleen waterproof mascara. De poeder gaat er na een tijdje toch een beetje af, en teveel makeup is in de zon ook niet goed !

Niks haha. Wat maakt het uit!

Op vakantie overdag lekker niks en als ik uitga doe ik meestal wel wat make-up op, maar echt niet veel! Meestal blijft het dan bij oogpotlood, oogschaduw en mascara.

Ik zou gewoon overdag zo min mogelijk make-up op doen, omdat je waarschijnlijk toch het zwembad of de zee in gaat. Dan kan je gewoon een zonnebril opzetten, zodat niemand ziet dat je geen mascara of iets dergelijks op hebt. In de avond kan je natuurlijk wel wat make-up op doen.

ik draag altijd getinte dagcreme of n bb cream met een laagje waterproof mascara en als ik uitga gewoon de hele bups. (:

Ik draag geen make-up op vakantie.

Ik denk dat ik bb-cream van garnier ga kopen, hoop dat ie wel kleine rode vlekjes bedekt!

Ik ga niet zwemmen komende vakantie dus ik doe gewoon concealer, eyeliner, mascara.
Als ik wel zou zwemmen: niks of wat mascara

wat je ook zou kunnen doen, doe ik ook, je wimpers (laten) verven. dan heb je ook geen mascara nodig als je zwemt enzo.

Ik doe gewoon hetzelfde alleen laat ik de foundation weg en gebruik ik concealer, helaas kan ik niet zonder. Verder eyeliner en mascara. Als de zon schijnt een beetje highlighter omdat dat heel mooi is in de zon (: en soms een beetje lipstick/lipgloss. Eigenlijk hetzelfde als normaal.

Wat vinden jullie van de garnier bb cream, de nieuwe versie?

^geen idee. On topic: Ligt er aan waar ik uithang. Strand of in het zonnetje hangen helemaal geen make up, en 's avonds of met stappen o.d. mascara en misschien een beetje bronzer om de kleur nog wat mooier en matter te maken. Meer is er dankzij het prachtige zonnetje niet nodig!

Ik vind hem heel fijn! Dit is ook het enige wat ik meeneem (i.p.v. foundation) op vakantie.

^ ok, thanks voor je reactie! Dekt ie ook wel goed? Rode vlekjes enzo?>

Als ik op vakantie ben doe ik overdag meestal geen make up op, niemand kent me daar toch. Als ik dan 's avonds uit eten ga meestal alleen wat foundation en oogpotlood.
Dat is eigenlijk ook alles wat ik draag als ik thuis ben.

Het enige wat ik eigenlijk opdoe als het echt van dat warme vakantiewee is , is waterproof mascara soms in combinatie met concealer. voorderest hoef ik eigenlijk dan geen gezichtsmake-up ofzo op, door het zoute zeewater en de zon heb ik bijna geen puistjes. voor de rest kent bijna niemand me daar en vind ik het teveel gedoe om al die shit er dan af te halen.

oja, bronzer gebruik ik wel af en toe, omdat het zo mooi staat bij een gebruinde huid (: