vakantie love

heei meiden

ik had de laaste dagen van de mijn vakantie een leuke jongen ontmoet. het was erg gezellig. ik merkte gelijk dat ie me leuk begon te vinden. en we gingen een avond uit met een groepje toen voelde ik wel wat in me buik, maar weet eigenlijk toch niet echt wat ik van hem vindt. we wonen vlak bij elkaar en hij wil graag wat met me afspreken als hij weer terug is. ik wil ook best wel met hem afspreken en kijken of ht iets word ofzo, maar ik ben bang dat er awkward silence komen. ik denk er dan over om naar de bios te gaan ofzo als hij dat ook wilt. iemand tips voor geen stiltes of andere leuke plekken in drenthe (assen).

en heeft iemand tips voor whatsappen. hij appte me gister maar wou vandaag nog wel wat aan hem vragen, maar me gedachten hield me tegen. ik dacht we hebben gister net best lang geappt en om dan vandaag gelijk weer te appen is denk te veel. dus wil morgen wel weer of moet ik npg even wachten??

Spreek af met 'm! Anders weet je nooit of het wat kan worden. Je kan hem ook zeggen dat je eerst liever als vrienden met 'm afspreekt (het een date noemen kan al zeer veel zenuwen oproepen). Ik zou als eerste date niet in de bioscoop afspreken als ik jou was. Het lijkt mij juist leuk om wat meer over hem te weten te komen en je kunt niet veel praten in de bioscoop. Niet bang zijn voor awkward silences! Je kunt hem genoeg vragen toch? Ik zou gewoon ergens gezellig wat gaan drinken. Mocht het niet klikken, kun je altijd na een drankje ertussenuit knijpen.

ik denk dat ik wel met hem ga afspreken als hij weer terug is en kijk wel waar hij heen wil gaan.
op vakantie heb ik die 3 dagen ook al veel met hem gepraat. toen raakte we niet uitgepraat, maar toen waren er ook andere bij en die praate soms mee.
ik heb niet meer met hem gepraat sinds eergister maar ga vanavond weer praten. s’middags lukt het denk ik niet echt want dan liggen ze meestal op het strand en zwembad. dat deden we tenminste altijd.
hoop dat wel gezellig word als we wat gaan doen. :flushed:

tenminste bedankt voor jullie reacties.
als jullie nog tips hebben voor eerste date hoor ik dat graag:D