vakantie lloret de mar 2011

Ik ga van 4 tm 12 juli naar lloret de mar!
gaan er nog meer mensen?
of mensen die al geweest zijn?
zijn er veel duitsers of wat moet ik verwachten van die discotheken?

ben echt benieuwd of lloret

Nog nooit geweest!

Me broer is er geweest, en ze hadden wel een duitslied. Dus denk wel dat er veel duitsers waren xd

Lloret is wel leuk, en met die duitsers valt t reuze mee hoor! Ik ben zowat elke avond in de tropis geweest vorig jaar en bijna alleen maar nederlanders tegen gekomen :p. En de discotheken zijn groot, groter en nog groter. Voor de rest gaat het er eigenlijk hetzelfde aan toe als in de discotheken hier :stuck_out_tongue:

want er zijn ook alleen maar nederlanders :stuck_out_tongue:

okee, duitsers kunnen ook best gezellig zijn, maar niet van die vieze dikke!
oeeh ik krijg er echt zin in!

ik ga er miss heen, lijkt me leuk maar dan ben ik nog maar 16 :’)

Ik ben al twee keer naar Lloret geweest dus voor mij is dat nu niet echt leuk meer, maar het is zeker gezellig daar!

Ik ga dit jaar naar Blanes :dancing_women: :dancing_women: :dancing_women: :dancing_women:

ooh maakt toch niet uit dat je 16 bent!
ik ben dan ook pas 17.
nee kan ik me voorstellen na 2x heb je het wel gezien!
oke en waar is het het leukst?
en is dat waterpark leuk om heen te gaan?;$

Ik ben er nu ook 2 jaar achter elkaar geweest… Wil nu echt niet meerxd Was wel leuk, maar wel heel Nederlands:P Had af en toe niet echt het idee dat ik helemaal in Spanje zat zegmaar. Dat waterpark ben ik zelf nooit heen geweest, maar hoorden van andere jongens dat het wel vet was;) Ik vond Moef Gaga erg leuk, maar dat verschilt denk heel erg. Als je snel contact maakt met mensen die er al iets langer zijn dan krijg je vast genoeg aanbevelingen! Je moet trouwens oppassen met al die proppers en aanbiedingen dat je niet teveel betaald voor iets waar niets aan is. Hadden wij de eerste keer… Ja 10 euro entree is heel druk… vet veel nederlanders! Kom binnen! jullie krijgen lekker drankje!
Waren we binnen… verschrikkelijke muziek… tent half leeg en die drankjes die hij al aan het halen was, moesten we ineens betalen haha:P Nou dan vertrouw je niemand meer snel:P

@Typfoudt Ik hoor van iedereen dat blanes niet zo leuk meer is als je in lloret bent geweest, omdat het er op lijkt maar dan kleiner is? Of is dat helemaal niet zo.

ik ga in juni naar Lloret !
maar ik hoorde ook dat er in ze zomervakantie veel italianen zijn, niet dat dat heel erg is… :grinning:

Oh ja, want Duitsers zijn vreeeeselijk? :’)

Ik vond lloret echt kut.
Veel te groot, raakte constant de groep kwijt, en het drinken was er veel duurder dan in bv Blanes.

maar kan je wel hotels boeken etc als je 17 bent? :open_mouth: ik wil zooo graag met vriendinnen weg aw en lloret lijkt me echt leuk

ja wij konden gewoon boeken, alleen moest wel mijn leeftijd op 18 worden gezet, en in de opmerkingen dat ik 16 ben.

moet je even naar de reisorganisatie bellen waar je wilt gaan boeken, hebben wij ook gedaan, en onze vakantie is nu gewoon geboekt :slightly_smiling_face:

oh wauw dat is makkelijk! haha, met een appartement ook? ik ben nu al helemaal klaar voor de vakantie

Ja ik hoor ook als je naar lioret bent geweest dat je blanes dan niet zo leuk vind omdat dat echt een stuk kleiner is dan lioret.
Maar ik ben in Blanes geweest en het was echt super!
En dat waterpark is ook heel leuk

ik ga waarsch ook naar blanes. weten jullie een leuk apartement/hotel?

ik vond blanes leuker. in lloret zijn de discotheken inderdaad groot, groter of nog groter. dan kom je binnen; bam. 3 verdiepingen discotheek met op elke verdieping een andere DJ. drank is ook erg duur. toch is het wel leuk hoor! maar blanes is kleiner en wat goedkoper en persoonlijker

Oppassen met hotels daar… Want daar worden nogal veel mensen opgelicht heb ik gehoord…

Ik zou er zelf nooit naar toe willen gaan. Wat ik gehoord heb is dat iedereen daar gewoon met iedereen neukt en constant dronken is…

Maarja, er zijn mensen die dat leuk vinden natuurlijk. Het zou alleszinds niets voor mij zijn :wink: maar ieder zijn smaak!

veel plezier!