vakantie liefde ?

ik heb vorige week op vakantie een hele lieve jongen ontmoet,
we praten nu best veel op msn, maar de gespreken gaan niet echt soepel (ik bedoel dat er best vaak stiltes vallen)
ik was met mn bff op vakantie en hij praat ook met haar op msn maar daar valt er nooit een stilte en zijn het hele leuke gesprekken.

nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, iemand nog leuke gespreks onderwerpen of tips hoe ik subtiel kan laten merken dat ik hem wel zie zitten ?

tja lastig . eerst is natuurlijk belangrijk ; ga je hem ooit nog wel eens zien? en vind je vriendin hem ook leuk? hoeweet je zo zeker dat zij leuke gesprekken hebben ? succes, en sorry ik heb er ook niet veel ervaring mee. :wink:

Gewoon flirten?

ikweethetniet;o

Laat het voor wat het is,
nu is het nog mooi en leuk in gedachten, en dat moet je maar zo houden.

ja we (mn vriendin en ik) gaan zoiezo een keer bij hem langs…
mn vriendin zij dat ze leuke gesprekken had…en nee ze vind hem niet leuk dat weet ik zeker !

maar ik wil het wel echt proberen want op vakantie was het echt heeel gezellig en ik had ook steeds oogcontact enz.

Goh, en met hoeveel meisjes zal die jongen wel niet oogcontact maken, wss ook met je bf ;p hier komt niks goeds van, dat weet ik nu al

en tog wil ik het proberen !!

okee niet janken alsie je vriendin leuker vind, omdat die wel leuke gesprekken kan voeren en jij niet :stuck_out_tongue:

ik ga zeker niet janken :stuck_out_tongue:
want ik heb met hm :stuck_out_tongue: