(vakantie)liefde.

Hi meiden,

poeh poeh, ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen…
Ik ben gister terug gekomen van vakantie, ik was samen met mijn ouders en mijn beste vriendin naar Spanje.
Zon, zee, strand, en lekker uitgaan!
Ik zal het verhaal niet te lang maken, dus:
Ik heb daar een jongen ontmoet, ik ontmoette hem doordat mijn vriendin tegen zijn vriend (R) aan liep. Ze draaiden zich allebei om om sorry te zeggen en toen kregen ze een beetje een gesprek… R riep zijn vriend erbij en mijn vriendin riep mij er bij, en toen ik die vriend (I) zag, was het echt liefde op het eerste gezicht. Misschien geloven jullie daar niet in, deed ik eerst ook niet hihi… Maar ik vond hem écht leuk. Ik heb toen de hele tijd met hem gepraat, over echt van alles. We hadden echt leuke gesprekken en hij had echt humor! Hij had gestudeerd in Amerika, want ja, hij is 26… maar ik ben 16. Hij is echt te oud… Maar ik denk de hele tijd aan hem. We pasten écht bij elkaar…
We hebben toen de hele avond/nacht gezoend op het strand, het was zo romantisch… Ik kan het bijna zelf niet geloven. Hij was z’n mobiel verloren maar hij heeft me z’n visite kaartje gegeven… Ik weet echt niet wat ik met hem moet…

Heeft iemand net zo iets mee gemaakt en tips?
Moet ik over hem heen komen of naar m’n hart luisteren ookal is hij 10 jaar ouder…? Moet ik hem een mailtje sturen, maar wat moet ik dan schrijven? Ik zit een beetje in de knoop…
Ik hoop op reacties van jullie!

Liefs!

Aangezien bij de meeste mensen een relatie met een vakantieliefde mislukt en hij ook nog eens 10 jaar ouder is, zou ik geen contact meer zoeken.
Je hebt een fijne vakantie gehad en een leuke herrinerin :slightly_smiling_face:

Bullshit!
Dan houd die persoon niet genoeg van die gene.
Voeg hem toe klets eens lekker, niet geschoten altijd mis! :grinning:

mee eens! Probeer het gewoon!

Ik neig wel hier naar, maar wat ook zo is: als je de gok niet waagt, zal je je later toch wel afvragen wat er van geworden zou zijn als je de gok wel had gewaagd.
Conclusie: het is slimmer het zo te laten, maar je kunt ook kijken hoe het loopt. Loopt het niet fijn, dan kun je het afkappen.

Probeer het! Weet je, je hoort tegenwoordig zóveel verhalen van meiden die met een veel oudere jongen samen zijn en sommige meiden hebben dat ook gewoon nodig, een oudere jongen.
En, mijn neef heeft op zijn 14de op vakantie een meisje gezien, echt alleen elke dag in het hotel gezien, en toen ze thuis waren heeft hij ongeveer de hele wereld afgebeld naar wie ze was en ze zijn vorig jaar getrouwd haha, en al 15 jaar samen. Dus vakantie liefdes geloof ik zeker wél in!

Ik ook wel nederlandse jongen enz…
Maar ik heb nu bijna een jaar ookal woont hij 300km verder!

Te oud

Leeftijd maakt voor mij totaal niet uit. Ik vind dat je de gok moet wagen.

Ja, probeer het!

ik had vorig jaar ook een jongen in spanje leren kennen en we scheelden 6 jaar. maar toch ik was onwijs verliefd op hem en we waren ook elke avond bij elkaar enzo. ik sms nu nog steeds met hem en houd echt van hem, maar het is echt heel moeilijk. ik mis hem heel erg en we wonen zo ver uit elkaar dat we niet snel en makkelijk naar elkaar toe kunnen. hij is 4 maanden lang met een ander meisje gegaan en tja ik ben er achter gekomen maar toch. je weet ook niet hoe ze thuis zijn, op vakantie zijn mensen vaak toch iets anders. ik zou zeggen dat je het kan proberen maar hoop er niet te veel op. ik hoop dat het wat moois word natuurlijk maar misschien is die wel heel anders thuis. dat had ik dus.

Ik zou het gewoon proberen contact zoeken en kijken of hij ook initiatief neemt om jou terug te contacteren zegmaar.

Met vakantie liefdes vind ik het een beetje een kwestie van… Laat het gaan. Het was leuk voor toen maar blijf niet in die vakantie hangen.

Ben ik het dus totaal niet mee eens! Je wordt niet zomaar verliefd op iemand op vakantie. Een vriendin van mij heeft nu al 4 jaar een relatie met iemand die ze op vakantie heeft ontmoet. Als je iemand echt leuk vindt, moet je je hart volgen. Wie weet bloeit er wat moois uit, en anders hebben jullie een leuke vakantie samen gehad.

Ik zou gewoon lekker contact zoeken. Niet geschoten is altijd mis.

Vind je het leeftijdsverschil zelf te groot? Ik heb een tijdje afgesproken met iemand van 11 jaar ouder, maar vond dit verschil wel echt te groot. Als jij er zelf geen problemen mee hebt kun je altijd contact met hem zoeken toch? Succes!

Ah gewoon doen, de leeftijd verschil is niet erg. Als je hem toch leuk vind, dan maakt de leeftijd toch niet uit! Gewoon contact zoeken! (:

ik vind het de gok altijd waard. Juist!!! want als je het niet probeerd zul je het nooit weten. En ergens spijt van hebben omdat je het niet hebt gedaan is toch erger dan spijt hebben omdat je het wel hebt gedaan en het ging niet. Hij heeft geen mobiel, jij hebt zijn gegevens. Je hoeft geen liefdes brief te sturen. Gewoon hoe zn vakantie nog was, en misschien met een knipoog of hij je nog kent…
Ik heb veel geleerd in mn leven en 1 ding ervan is stel je zelf voorop. Ga n iet eerst denken wat hij ervan vind. Als jou gevoel het zegt, en jij zit ermee, doe er dan wat mee :wink: Je merkt zelf wel uit zn reactie hoe hij erover denkt.

Gewoon contact zoeken, niet geschoten is altijd mis! :slightly_smiling_face: