Hi meiden,
poeh poeh, ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen…
Ik ben gister terug gekomen van vakantie, ik was samen met mijn ouders en mijn beste vriendin naar Spanje.
Zon, zee, strand, en lekker uitgaan!
Ik zal het verhaal niet te lang maken, dus:
Ik heb daar een jongen ontmoet, ik ontmoette hem doordat mijn vriendin tegen zijn vriend (R) aan liep. Ze draaiden zich allebei om om sorry te zeggen en toen kregen ze een beetje een gesprek… R riep zijn vriend erbij en mijn vriendin riep mij er bij, en toen ik die vriend (I) zag, was het echt liefde op het eerste gezicht. Misschien geloven jullie daar niet in, deed ik eerst ook niet hihi… Maar ik vond hem écht leuk. Ik heb toen de hele tijd met hem gepraat, over echt van alles. We hadden echt leuke gesprekken en hij had echt humor! Hij had gestudeerd in Amerika, want ja, hij is 26… maar ik ben 16. Hij is echt te oud… Maar ik denk de hele tijd aan hem. We pasten écht bij elkaar…
We hebben toen de hele avond/nacht gezoend op het strand, het was zo romantisch… Ik kan het bijna zelf niet geloven. Hij was z’n mobiel verloren maar hij heeft me z’n visite kaartje gegeven… Ik weet echt niet wat ik met hem moet…
Heeft iemand net zo iets mee gemaakt en tips?
Moet ik over hem heen komen of naar m’n hart luisteren ookal is hij 10 jaar ouder…? Moet ik hem een mailtje sturen, maar wat moet ik dan schrijven? Ik zit een beetje in de knoop…
Ik hoop op reacties van jullie!
Liefs!