Vakantie Liefde heeft een Vriendin

Hee Girlscene-meiden,

Ik ben net terug van vakantie, en het leek allemaal zo geweldig. Maar toen kreeg ik te horen dat hij een vriendin heeft… Ik zal wel ff het heel verhaal vertellen als jullie tijd hebben om te lezen…

Ik was op vakantie met mijn moeder, stiefvader, stiefbroertje en 2 stiefzussen die de eerste week vriendinnne meehadden, en de 2e week bij ons in het appartement zaten. Maar goed, zij hadden K. dus ontmoet bij het theater. Toen ik met hen en hun vriendinnen over de camping liep 's avonds begonnen ze met hem te praten. Ik vond hem meteen al leuk, maar verliefd? nee… Toen spraken we een kwartier later met hem af op de pier. Hij stond daar dus en we zijn met hem en zijn broertje (D.) gaan praten. Toen zijn we ergens gaan zitten, hij zat me al een beetje aan te kijken, maar ik stond er niet bij stil. Toen begon het een beetje te regenen en gingen we naar de tent toe van mijn stiefzussen en vriendinnen. TOen moesten D & K naar huis toe en ik en mijn stiefbroertje ook, dus wij in korte broek en teenslippers kei hard rennen xD Op het eind van de straat vraagt hij waar wij heen moeten en hij blijtk de andere kant op te moeten. Hij vroeg nog moet ik meelopen? Ik zo; haha nee hoeft niet :stuck_out_tongue_winking_eye: Toen ik en mijn stiefbroertje verder renden, kwam ik erachter dat ik hem misschien wel leuk vond. 2e week toen de vriendinnen van mijn stiefzussen weg waren kwamen we hem weer tegen en spraken we af. Nouja eigenlijk zou hij met mijn stiefbroertjes chickeys gaan zoeken, maar hij zei elke keer dat hij wel goed zat bij ons. :stuck_out_tongue: Hij nam het ook heel de tijd voor me op, ging tegen me aanzitten en we dronken uit hetzelfde flesje breezer (ik had voor de grap gezegt dat dat mijn aanpak was xd), het kwam zelfs zover dat ik bij hem op schoot zat. We hebben nooit gezoend of iets… Maar toen hij wegging smste hij onderweg naar huis naar mijn stiefzus dat hij een vriendin had… Ik snapte er echt niks van. Ik smste voor de grap naar hem; maak het uit met je vriendin :wink: Hij zei nog; tjaa ik heb het al een half jaar met haar… maar jij bent ook een leuk meisye. En zo gaat dat zeg maar, op msn zit hij zn vriendin meer zwart te maken. En mijn stiefzus zei dat als hij zijn vriendin echt zo leuk vond zou hij nooit zo tegen mij gedaan hebben en dat denk ik ook. Hij pakte zelfs een keer ‘per ongeluk’ mijn hand vast.

Nu is de vraag, moet ik zorgen dat hij van mij wordt? Geduld hebben en afwachten of medelijden hebben met zijn vriendin en dan doen tegen hem alsof hij niet meer is dan een vriend?
Ik hoop zo dat jullie mij kunnen helpen…

Ik vrees dat hij gewoon even plezier wilde maken. Ik zou het laten gaan, en medelijden hebben met z’n vriendin. Of vraag hem waarom die zo deed als ie een vriendin heeft. Wel echt naaiend zeg…

oja, had ik ook… ik vroeg het nog aan die jongen maar nee nee hij had echt geen vriendin, hij zweerde het blabla. uiteindelijk mee gezoend enzo… hij zei ook dingen zoals ik ben echt verliefd op je blabla (niet dat ik dat geloofde xd). kijk ik op zijn facebook zie ik staan dat hij een vriendin heeft! heb dat meisje een berichtje gestuurd in de hoop dat ze inziet wat een mongool het is.

ot: wat hij nou heeft gedaan bij zijn vriendin kan dan ook bij jou gebeuren… dus ik zou zeggen laten gaan. kut voor je!

Njaa weet je, we hebben eht nooit aan hem gevraagd en als we aan hem of zijn broertje vroegen of hij mij leuk vond zeiden ze; dat KUNNEN we niet zeggen, omdat hij een vriendin heeft. Maar hij heeft ook wel vertelt dat het niet zo lekker loopt tussen hem en zijn vriendin…

laten gaan idd. jongens zijn eikels :grinning_face_with_smiling_eyes: ook al zijn sommige wel lief :grinning:

Als hij echt van je hield had hij het uitgemaakt, dus ik zou het laten.

ik zou hem idd laten gaan…

Nou hij wou het dus ook uitmaken, maar ik zei; voor mij hoef je je halfjaar echt niet weg te gooien, maar het gaat niet zo goed tussen hun en hij noemde haar zelfs kut met daarachter; ‘het was een grapje.’ toen ik zei dat je je vriendin niet kut noemt. Maar zij is beetje boos op hem en hij op haar…

wat hij met jou heeft gedaan op vakantie, kan hij ook met een ander meisje doen wanneer je iets met hem hebt. laten gaan dus