Vakantie in nederland?

Ik wil samen met een vriendin deze zomer een midweekje ergens in nederland doorbrengen omdat we beide niet op vakantie gaan…
Weten jullie misschien leuke plaatsen waar jullie ooit zijn geweest?
of eventueel site’s met last minutes of gewoon site’s waar je voor vakanties kunt kijken? Heb nooit zelf een vakantie geboekt en via het reisbureau is het vaak duurder…
Hoop dat jullie kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Ik ben vorig jaar naar den Haag geweest met m’n vriend. Wij konden gewoon met de tram richting Scheveningen, ook ontzettend leuk. Je hebt er genoeg te zien; het binnenhof, paleis Noordeinde, het winkelen. Maar ik weet niet waar je woont, misschien woon je al wel in den Haag :’)

Ik ga deze vakantie naar Renesse met een vriendin (:

haha nee. ik woon in noord-holland en zij in gelderland. Dus het zou kunnen :slightly_smiling_face:

Wil je naar een grote stad of maakt het niet uit?

Zeeland ergens? Bij Middelburg in de buurt misschien?

Ja daar zitten we nu aan te denken :slightly_smiling_face: Alleen daar is niet zoveel te doen volgens mij?

het liefst wel bij een stad in de buurt maar niet IN de stad zelf

je kan bijv ook iets van een trekkershut huren, die zijn best wel goedkoop als verblijf :slightly_smiling_face:
x

Ik ga dit jaar ook nie op vakantie met een vriendin. We willen ergens heen gaan maar die moeder en vader laten nixs toe. Wat moet ik ook doen :cry: