Vakantie in Nederland

Hallo mensen,

Ik wil dit jaar voor het eerst zonder ouders op vakantie gaan met vrienden.
Naar het buitenland op vakantie mag ik pas als ik 18 ben, dus wordt het Nederland.
Een vakantie in Nederland in een tent lijkt me niet zo lekker als het regent.
Maar iets anders kan ik niet vinden. Want voor een appartementje te huren bijvoorbeeld moet je bij de meeste minimaal 18 zijn. Verder wil ik het liefst ergens waar je veel kan uitgaan en bij het strand in de buurt. Ik ben tegen die tijd 17 jaar. Hebben jullie misschien ideeën voor mij?

texel, renesse?

Ja, daar dacht ik ook aan. Maar dan kan je waarschijnlijk alleen in een tent

Er zijn een heleboel kampen rond de kust waar je ook leert surfen enzo, misschien is dat leuk?

Ja, dat klinkt ook wel leuk.

Maar dat is ook niet echt wat ik zoek.

Kan je niet ergens bij Landal Greenparcs of, Centerparks en dan vlakbij een leuke stad ofzo?! of mag je daar ook pas heen als je 18 bent,…?!

Ameland is erg leuk in de zomer.
grotendeels lekker warm!
je hebt ong. 3 dagen regen (incl. 1 dag vreselijke onweer)
maar daarna weer geweldig weer!!

ohja en trouwens veel buitenlanders xD (soms wel jammergenoeg alleen maar duitsers)

Oja, da’s indd alleen in een tent volgens mij. landal Green parcs etc. kan je wel gewoon heen als je geen 18 bent volgens mij. Ik was iig een keer met 3 vrienden gegaan toen we 16 waren, maar Landal is meestal heel saai gelegen.

Maar een tent is niet zo heel erg hoor, je kan ook tenten huren + elektriciteit. Dan zit er een klein fornuisje bij en meestal een extra stuk aan de tent vast.

Daar had ik ook aan gedacht, maar volgens mij moet je daar 18 voor zijn. En onder mijn ouders naam laten boeken kan denk ik niet. Zo kunnen ze zelfs 10jarige in zo’n huisje zetten.

Oh, dus je kan wel naar zo’n park onder de 18? Dat zou dan wel leuk zijn als het in een leuke plaats ligt.

als 1 iemand 18 is kan je gewoon in centerparcs, ga dan naar die bij ouddorp ofzo ‘‘vlakbij’’ renesse en strand! + veel jongeren!

Ja, daar had ik ook aan gedacht maar er is geen 18jarige bij.

up up up up ik had precies dezelfde vraag!
voor bijna alles moet je 18 of ouder zijn

Inmiddels heb ik al wat anders gevonden
Ik mag van mijn ouders wel naar het buitenland maar met een organisatie, dus begeleiding die op je let
Ik ga nu dus naar zuid frankrijk naar Argelès sur mer met Simbo.