vakantie hulp?!

heyy
Ik denk dat dit het beste topic is hiervoor, maar zeker weet ik het niet haha.
Maar nu mijn vraag, ik ga met mijn ouders op vakantie (ik ben 15 over 2 week 16 dus in de zomervakantie ruime tijd 16) in de zomer en we weten nog niet precies waarheen. Ik wou graag een vriendin meenemen maar of dat door gaat is natuurlijk maar de vraag (aangezien het nog zo ver weg is) wel moeten we al een bestemming kiezen en dit jaar mag ik meebeslissen. nou wou ik jullie vragen; welke bestemmingen zijn leuk? We moeten er wel heen met de auto en het moet aan het strand zijn! De opties die ik heb gekregen zijn: Kroatië, Italië, Portugal of Spanje? Wat is nou leuk voor 2 meisjes om naar toe te gaan, we willen graag uitgaan en veel gezelligheid en mensen ontmoeten en vooral feesten! Maar nou is het probleem dat ik niet naar zo’n feestbestemming wil aangezien ik misschien ook wel alleen met mijn ouders moet en dat zou een beetje ongemakkelijk zijn.
wat vinden jullie leuke bestemming/ waar hebben jullie goede ervaringen mee?
ow en nog een klein vraagje tussendoor, ik wil graag bij de albert heijn werken maar ik ben een beetje onzeker om daar alleen te gaan werken, heeft iemand dit gedaan? en hoe gaat dat met contacten leggen daar?
xoxo

Tossa de mar! Is vlakbij Lloret de Mar! Het is er heel erg rustig & met mooie stranden :slightly_smiling_face: Er gaan bussen naar lloret dus daar kan je ook heen als je uit wilt gaan. Zo zit je toch rustig met strand om de hoek.

En bij Albert Heijn zou ik gewoon gaan werken hoor. Ik heb dat ook gedaan en je leert zo snel nieuwe mensen kennen omdat je samen wordt ingedeeld om voor een bepaald ‘pad’ te zorgen (bijvoorbeeld de koekjes).

@Emma thanks voor de tips! Dat van lloret klinkt zeker cool want dat is erg leuk, en dat mijn ouders er dan net ff van af zitten is ook wel fijn haha dus ga ik zeker ff voorstellen

Maar bij de Ah wou ik graag kassa doen, denk je da t je daar hetzelfde hebt?
Xx

Dit mag in het algemene vakantietopic. Slotje dus.