Vakantie help!?

Heeeey allemaal,
Ik wil met een paar vriendinnen graag op vakantie deze zomer.
We zijn opzoek naar een leuke camping/huisje waar uitgaansgelegenheden zijn en waar we andere jongeren kunnen ontmoeten.
We zijn 16/17 jaar oud. We houden niet heel veel van seks-drugs-party-campings. Wij zoeken meer iets er tussen in? Dus niet zoals Appelhof. Weet iemand misschien een leuke camping aan het strand?

Thanks!
xx

www.google.nl

als je niet van appelhof houdt, dan ga je toch naar Terpstra? zit daar een paar km vandaan, maar is heel anders dan de sfeer op appelhof.

Paar meiden uit mijn klas gaan naar Appelhof. Wat is daar zo slecht aan dan?

het is er niet slecht, maar er wordt door de groepen vrij veel gedronken en er zijn lui die alleen maar zitten te blowen. dit is op terpstra iets minder zeggen ze.
ik heb een week op appelhof gezeten en ik had daar geen last van, al zijn er veldjes waar wij langs moesten dat gewoon echt een ‘drugs-walm’ hing zeg maar.

mijn broer gaat naar Port Zeelande, kweet niet of dat duur is?

Oke dan weet ik dan ookweer :stuck_out_tongue:

ik ben vorig jaar naar blankenberge (belgie) geweest met vriendinnen, we zaten toen op camping jamboree(apart veld voor jongeren), dichtbij het strand en je kunt ook met de metro weg naar andere plaatjes echt heel goedkoop! Maarja het nadeel is dat je maar 1 echte leuke club hebt om uit te gaan en die is niet zo groot. Maar ik heb daar echt een super tijd gehad :wink:

Waar weil je heen? Nederlands? Buitenland? Hoe ver weg als je naar het buitenland gaat? Meer in de richting van Belgie of Spanje/Italie/Bulgarije?
xx

Hier zijn al duizenden topics over. Zoekfunctie ajb.

Dat is wel behoorlijk duur ja.