Vakantie filmpje maken

Hoihoi!

Ik ga dit jaar op vakantie naar Californië, en mij lijkt me het wel leuk om een soort van vlog bij te houden. Ik film dan dus per dag een paar kleine filmpjes waarin ik vertel wat ik op dat moment doe, en voeg het later samen zodat ik per dag een filmpje heb dat ik aan mijn opa’s en oma’s kan laten zien. :stuck_out_tongue: Denken jullie dat het een leuk idee is, of hebben jullie een andere manier om zoiets te doen? (Wel iets origineels)

Thanks!!

P.S: Ik film dan met mijn iPhone 5, en bewerk het met iMovie.

Ja dat is een leuk idee! Ik maak ook vaak vlogs/video’s van mijn vakantie wat ik dan weer later bewerk. Op mijn blog kun je er eventueel nog een video van mij vinden. Zelf vind ik zo’n video een leuke herinnering van een vakantie! Alleen zou ik misschien niet met je iPhone filmen, hier zit meestal maar weinig geheugen op en de video’s zijn dan toch wat minder mooi van kwaliteit. Je kunt beter met je camera, of oude camera wat filmen. (:

Bedankt voor de reactie! Leuke blog zeg!! Het klopt dat de kwaliteit niet super goed is, maar ik weet geen andere oplossing dat ik diezelfde dag gemakkelijk het filmpje kan bewerken. Een echte camera is ook wat groter en heeft ook vaak geen frontcamera, waardoor het lastiger wordt mijzelf te filmen. Ik zit eraan te denken de filmpjes niet te lang te maken (±5 min. per dag), en de andere originele filmpjes verwijder ik. Ik heb geen probleem met het geheugen, want er staat bijna niks op mijn telefoon en ik heb nu nog iets van 20 GB over. :slightly_smiling_face: