vakantie en haaien

hallo,
ik ben net terug van een heerlijke vakantie in izmir.
ik heb daar gezwommen en gedoken in de egeïsche zee.
ik werd daar heel erg gerustgesteld, maar nu ik terug ben zit ik toch wel heel erg met de vraag in welke zeeen er nou haaien zitten.

wikipedia is ontzettend positief over haaien en ik kan geen antwoorden vinden.
zitten er uberhaupt haaien in de een van de zeeen van turkije.
ik las wel over de middelandse zee.

Volgens mij zitten er geen haaien in de zeeën bij Turkije.
Heb in die 3 jaar dat ik daar ben geweest nog geen haai gezien :’)

Who cares.

Ik heb geen idee, ik ga zelfs in Nederland amper de zee in omdat in panisch ben voor alles wat er in zwemt en vooral voor haaien haha.

http://www.seni-seviyorum.nl/phpbb/viewtopic.php?f=20&t=2108

Blijkbaar zitten ze dus wel in Turkije =)

Oh blijkbaar dus wel ^^ Maar ach, ik heb er nog niks van gemerkt :stuck_out_tongue:
en volgens mij, zoals ze daar zeggen, zijn dat niet de haaien die je ergens in amerika/hawaii ofzo zal tegenkomen.

Ja inderdaad, zijn meestal kleintjes volgens mij.
Ik ga zelf in oktober naar Turkije, maar denk niet dat ik er 1 tegen zal gaan komen haha.

Ik ga volgend jaar een 6 maanden waarschijnlijk voor stage, dus zal wel eens opletten haha.

die enge verhalen komen ook altijd uit australie afrika en amerika enzo, alleen toch zit ik met zo een gevoel.
ik zal even die link bekijken

Nou eh, het zou mij wel uitmaken of ik weet dat ik het risico loop mijn benen te verliezen hoor. :")

Ook al zijn die haaien daar natuurlijk niet zoals de witte haaien in Australië. Maar nog steeds, haaien in de buurt is sowieso niet echt geruststellend.

de meeste haaien ‘‘eten’’ toch geen mensen? maarja ik zou toch ook niet heel erg rustig zwemmen als ik wist dat er ook haaien waren…
volgens mij kunnen overal haaien zitten, maar de meeste idd bij Amerika en Australie

Als daar uberhaupt haaien waren, zou je daar toch wel iets over moeten lezen op de bestemming zelf?
er moeten toch bordjes staan?

Haast in elke zee zitten wel haaien, volgens mij is de beroemdste plek Australie. Die staat bekend om 2 haaien de Tijgerhaai en de Witte Haai.

Maar klopt haaien eten geen vlees, en als er haaien zijn is er een bordje. En de strandwacht let meestal op of er haaien zijn ja of nee.

En de haaien zelf kunnen er trouwens niks aan doen dat ze mensen aanvallen.