vakantie crush/ even mijn hart luchtten....

Ik ben net thuis van 2 weken Ardeche. Geweldige tijd was dat.
Ik ben niet echt van de “jongens kijken” en vooral niet omdat ik een crush op iemand had en dus interesseerde me de rest niet…
Na een paar dagen ging ik ff internetten en toen stond er een groep jongens, ik keek even en toch viel iemand mij heel erg op (miss omdat hij de ogen van mijn crush had :flushed:) Die volgende dag ging ik met mijn ouders boodschappen doen en toen zag ik hem daar in de supermarkt, ik had meteen iets van wow! en jou heb ik eerder gezien.
Ik zag hem steeds vaker en dat was een goede maar ook een stomme manier om mijn crush te vergeten… Ik begon hem echt leuk te vinden en we hadden wel eens oog contact en gewoon lachen tegen elkaar. Toen ik de laatste avond uitging met vriendinnen was hij daar ook. Hoewel zijn vrienden gingen dansen met anderen, bleef hij toch zitten. Ik had een paar biertjes op om los te komen en ik dacht nu heb ik de kans dus ik ging met hem praten, gelukkig kon hij een beetje Engels. Uiteindelijk heeft hij wel zijn naam gezegd maar ik kan me nog niet eens een letter herinneren. die dag daarna gingen we en ik heb hem niet gedag kunnen zeggen en miss mijn nummer kunnen geven.
Ik heb nog een sprankje hoop dat ik hem volgend jaar weer zie maar nu is het enige wat ik van hem heb een foto… En hoe raar het ook mag klinken maar ik had voor het eerst het gevoel dat een jongen me leuk vond en ik mis hem heel erg.

zo dat is er even uit :slightly_smiling_face: nu voel ik me belabberd en wil ik terug :bored:

(svp. geen onaardige reacties :bowing_man: want je hoeft ook niet persee te reageren, ik moest het gewoon even kwijt.)

Als je gewoon ff iets kwijt moet, maak dan geen nieuw forum aan, maar zet het onder een andere. En over je probleem, droom zoveel je kan, op een gegeven moment kom je een andere jongen tegen!! Die altijd je ware kan zijn!

haha oja dat is waar, niet aan gedacht :stuck_out_tongue: En ja uiteindelijk

ik zal m proberen te vergeten. de kans dat je hem terug ziet is zo klein. Daar zijn die gedachtes het niet waard voor!

Zoals @xNouk al zegt kan je dit gewoon kwijt in een bestaand topic (voor de volgende keer zou je hier eens een kijkje moeten nemen: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hier-kan-je-alles-hem-kwijt.-lucht-je-hart-5-245759.0.html

Jammer dat het zo is afgelopen, en je zijn nummer niet hebt! Ik denk dat er nu niks anders op zit dan hem proberen te vergeten…