Vakantie-crisis

Hola,

In de zomervakantie ga ik (17 jaar) samen met mijn gezin (2 ouders, 2 zussen van beiden 19 jaar) op vakantie. Mijn ouders zijn niet erg actief bezig met het zoeken van een bestemming, dus heb besloten om die taak op me te nemen.
Het blijkt echter nogal lastig te zijn om een vakantie te vinden die voldoet aan alle eisen.
Ook omdat we met z’n vijven zijn, valt er al veel af (veel appartementen zijn voor <=4 personen).

• Één van mijn zussen wil niet naar een camping (mocht het nou echt een super camping zijn, kan ik haar wellicht overhalen)
  • Mijn moeder wil niet naar zo’n groot, hoog, rond-een-zwembad-gebouwd appartementencomplex in Spanje
  • Ik vind het belangrijk dat er veel leeftijdsgenootjes zijn en het liefst ook een discotheek en feesten, of in ieder geval een plek waar je andere tieners kan ontmoeten.

Tot nu toe zijn we altijd naar een all-inclusive resort geweest, maar nu hoeft dat niet meer. Het liefst wel een béétje luxe, op zijn minst een eigen wc/badkamer.

Griekenland is tot nu toe ons favoriete landje, maar we staan voor alle Europese zonvakantie-landen open. We willen alleen niet meer naar een Islamitisch land.

Ik weet niet wat de regels van deze site zijn, dus als het niet de bedoeling is dat ik hier een topic over maak, sorry alvast.

Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.

Julia

Bahia Apartments & Diving is echt een aanrader om naar toe te gaan. Het is in Curaçao en het ligt direct aan het strand. https://www.bahia-apartments.nl/

Oud topic, slotje