Vakantie boys, hoe kom ik in contact?

Hoi,
Wij hebben een probleempje
Toen we op vakantie waren hebben we vier hele leuke lieve jongens ontmoet.
We hadden veel lol met ze en hebben de hele avond zitten praten en gezellig gedaan. Het was alleen wel de laatste avond want de ochtend erna zouden zij en wij (mijn drie vriendinnen en ik) weer naar huis. Het was een vakantie in het midden van nederland en wij wonen aan de andere kant van het land. En hun in Rotterdam. Het probleem is, we hebben geen msn / hyves / facebook / nummers of wat dan ook van ze. Hoe kunnen we weer met hun in contact komen want het was echt geweldig met hun.

Help??? :frowning_face:

Op hun naam zoeken? Weet je ook geen achternamen van hun?

je kan bij hyves invullen; pietje rotterdam bv en dan zoeken

dat hebben we al gedaan maar het zijn best wel moeilijke namen die je op heel veel manieren kan schrijven dus … geen resultaat :frowning_face:
en nee, we weten geen achternamen
het klinkt heel onmogelijk om in contact te komen maar we zouden het zo graag willen

naar de camping bellen en vragen om hun namen ofzo… waarschijnlijk krijg je dat niet… anders een oproep doen of zo

Sorry ik ben echt in een onmogelijke bui XD

Heel goed zoeken. Je kan ook geavanceerd zoeken op hyves, dus op leeftijdscategorie en jongen of meisje. Als je dan invoert: jongen, Rotterdam, leeftijd 16-18 bij wijze van, vind je ze misschien.

Hoe heten ze trouwens? Voor mensen die in Rotterdam wonen.

als je weet hoe ze heten en eventueel de achternaam kom je echt super ver!
want kijk als je hyves hebt en je tikt daar in by zoek: Naam* Rotterdam
heb je hem al

www.flingen.nl Was er toen een paar jaar geleden, bestaat dat nog? Kun je een oproepje achterlaten!

En verder… ja toch blijven proberen op hyves, en anders via google…

bedankt iedereen ik ga t proberen :wink: