Vakantie boeken.

Hallo,

Ik heb al een tijdje gekeken naar een topic over dit onderwerp, maar ik kon niks vinden wat er echt bij paste. Ik had namelijk een aantal vragen over vakantie boeken. Ik vind het namelijk best moeilijk om nu een echt goede vakantie te vinden. Daarom vraag ik me af:

Wat vinden jullie nou echt een mooie vakantie bestemming? Wat boeken jullie meestal (hotel, huisje, camping)? Via welke site/reisorganisatie? Wat voor vervoer? Hoe houden jullie het zo goedkoop mogelijk? etc.

Zoals je ziet heb ik vrij veel vragen. Ik kan namelijk zelf nooit echt een goedkope vakantie vinden die ook echt leuk is, terwijl ik zoveel mensen erover hoor.

Ik hoop dat ik nu niet een onnodig topic heb geopend en jullie me kunnen helpen/ tips kunnen geven!
Alvast bedankt.

Niemand tips? of verhalen?

ik weet niet hoe oud je bent en wat voor vakantie je wil? als je wat jonger bent kun je op kamp gaan met bv vinea en als je wat ouder bent kun je zelf op vakantie gaan met bv gogo of beachmasters of iets

Ik ben zelf 17 jaar. Dit jaar ga ik alleen met vrienden naar Londen, maar wij willen graag wat meer vakanties boeken. Alleen lukt dat mij niet zo goed, dus vandaar de vragen. Maar bedankt voor de tips!

Dit kan in het vakantie 2012 topic.