Vakantie Blanes

Aankomende zomer ga ik met 4 vriendinnen naar Blanes,
maar omdat ik niet zoveel tijd heb om te werken omdat ik heel veel sport,
wil ik nu alvast beginnen met sparen.
Maar heeft iemand van jullie ervaring met hoeveel geld je daar uitgeeft?
vorig jaar in renesse was ik maar 150 euro kwijt, maar ik denk dat je in spanje wel wat meer uitgeeft.
We gaan 10 dagen, maar met de bus dus we zijn daar een week. Heeft iemand een idee hoeveel geld je mee moet nemen om daar niet te zuinig te hoeven doen?

Volgens mij was hier laatst ook al een soortgelijk topic over; zoekfunctie.
Maareh, ligt er een beetje aan hoe hard je van plan bent om te stappen & of je veel uitstapjes wilt gaan maken. Ik den zo’n 500eu?

ik weet niet hoeveel je uitgeeft met uitgaan? en of je in een hotel zit of appartement? (ivm met eten)

ik had in een hotel ong nog 300 euro daar uitgegeven dacht ik.

ben vorig jaar naar blanes geweest in een appartement en heb daar iets minder dan 400 euro uitgegeven

ik had vorig jaar in frankrijk met uitgaan en shoppen en alles iets van 400 euro uitgegeven :’) maar hangt er vaaf want waar ik uitging was echt een flesje smirnoff gewoon 6 euro :’) dusja daar kan je ook wel zonder mee opzich en ben je veel goedkoper uit. :slightly_smiling_face:

Ik ga ook 10 dagen naar blanes met mijn beste vriendin! Ik neem 500 euro mee, wij hebben wel ontbijt en avond eten in het hotel, maar we gaan dagje naar barcelona en uitgaan en winkelen en misschien eens uiteten enzovoorts, dus just in case (:

Ik ga ook naar Blanes en vanaf deze maand 100 euro p/maand sparen + wat ik verdien in de vakantie. Ik hoop van ca. 200 rond te komen. Ik weet dat dat niet veel is, maar het ligt er gewoon ontzettend aan hoe je het besteedt. Wij maken een pot waar we geld in doen, allemaal hetzelfde bedrag, en daar doen we boodschappen van en gaan we uiteten. De rest gebruiken we voor uitgaan - maar als er een paar leuke jongens zijn die wel wat voor je willen betalen (:’)) en je gebruik maakt van de ‘goedkope’ uurtjes zegmaar en je misschien gebruik maakt van een clubcard o.i.d. zal dat ook wel een beetje meevallen. Hoop ik.
In ieder geval, ik denk dat je zo’n 300 mee moet nemen? Als het je lukt 400, gewoon omdat je anders zo ontzettend op je geld moet letten en dat is niet leuk op vakantie.