Vakantie baan!

Hooii iedereen,
Al heb je een vakantie baan hoeveel verdien jij en hoe oud ben je :face_with_raised_eyebrow: :upside_down_face:
Xx

Ben er naar op zoek maar met 14 jaar vallen er al veel baantjes weg!

Vorig jaar heb ik 1 dagje met een vriendin gewerkt toen was ik dus 13 & toen kreeg ik 4 euro per uur! En in de vele pauzes die we hadden werd je gewoon doorbetaald

Ici paris xl
16jaar ; ¤2.92 per uur. ¤28.95 Reiskosten vergoeding

ohmijngod 2,92 euro per uur??? pff te weinig

Ik werk op een camping. Zit vooral op de receptie maar doe ook animatie. Soms ook wat buiten. Ben 17 jaar en verdien 4 euro per uur.

Wow 13 jaar en dan 4 euro per uur dat is wel veel wat voor werk deed je toen ?

AH, vakkenvullen
14 jaar, 2,85 p/u
heel gezellig!

Ja 2.92 is erg weinig ik ben zelf 14 jaar en verdien 3.50 dan moet ik bloemkool planten mooi zitten dus is wel chill werk…
heb ook nog in de tomaten gewerrk kreeg ik maar 3 euro en dat was echt K.t werk :frowning_face:

Ik ga deze vakantie bij een verzorgingshuis werken, krijg iets van ¤6,22 per uur, ik ben 18 jaar.

kassa bij de ah… ik weet nog niet hoeveel ik verdien want ik ben net 17 geworden… even wachten op me salaris dus:P
maar tis niet echt een vakantiebaan…

Ik werk tussen de 32 en 40 uur in een kledingwinkel en verdien ¤4.95 per uur en krijg ¤22 bruto per maand diplomatoeslag en ben 18. Moet alleen op zoek naar ander werk omdat ik in augustus weer een voltijd opleiding ga volgen

Het is niet echt een vakantiebaan, maargoed

Ik ben 16!
en ik werk bij een bankerbakkerij en verdien ongeveer 90/100¤ in de maand!
ik werk het hele jaar door op zaterdag en in de vakanties ook doordeweek!

Was in een slagerij moest je sate prikken enzo ;p

17 jaar, bediening in een cafe/restaurant. Verdient aardig, en is gezellig.

Ik werk als oppas. Ik probeer hier mijn vakantiebaan van te maken. Sta sinds kort ook ingeschreven op www.getananny.nl, cool joh, krijg al beetje reacties. Betaalt best aardig, en anders doe ik het lekker niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind oppassen ook heel leuk, alleen al schrijf je in op z’n site dan ben je bij vreemde en dat kan best wel gevaarlijk zijn er kan zo een raar iemand tussen zitten die je niet kent !
ik wou namelijk briefjes ophangen bij mij in de buurt alleen dat vonden mijn ouders neit echt verstandig:S

Ik weet dat het weinig is… Maar je krijgt wel einde van het werken allemaal geuren creme’s enz… En het is echt een super team waar ik mee werk(ken ze namelijk al van mijn stage)… Werk 41.5 uur per week en dat 4 weken achter elkaar!

Mijn vorige baan verdiende ik 6euro per uur mee [callcenter]

Voor degene die nog op zoek zijn naar een vakantiebaantje en in de omgeving van Den Bosch - Zaltbommel wonen. De Lectric Groep is opzoek naar een receptioniste/telefoniste. www.lectric.nl

Mag je daar ook al op je 14de werken? :astonished:

Bollen pellen
14 jaar
2,80 per uur

ik werkte… door omstandigheden ben ik gestopt.

champignons.
ben 16 jaar.
verdiende per uur ¤5,-