Vakantie <3

Hee!
Hebben jullie nog plannen voor de vakantie?
Ik verveel me, en kan ook wel wat ideetjes gebruiken!
Kus

carnavalcarnavalcarnaval.
En als dat afgelopen is ga ik gewoon veel afspreken met vriendinnen, en we gaan nog n dagje naar Lille, in frankrijk.

Okeee leuk :slightly_smiling_face:

nou mijn vakantie is voorbij :frowning_face:
ik moet morgen weer naar school. maar ik heb ook niet veel boeiends gedaan. ik heb gewoon met vriendinnen gelogeert en afgesproken. ik weet verder ook niet echt iets boeiends, komt door dit klote weer! dan kan je niks leuks doen.

Aaah stom dat je vakantie al weer voorbij is! Die van mij is net begonnen ;O xx

mijn vakantie is ook voorbij, morgen school :frowning_face:
ik heb dus geshopt met vriendinnen en ben naar de bios geweest

Okeee leuk(niet dat je morgen weer naar school gaat ;p)

ik moet best veel huiswerk maken. Ik ben denk ik vooral thuis, gewoon gezellig met mijn ouders en broer. het gaat niet zo goed met vrienden enzo dusja ¬¬’’

Ik ga met mijn ouders naar de musical Tarzan, ik ga met een vriendin naar de stad en de bioscoop, met een andere vriendin ook naar de stad, en aanstaande vrijdag naar Parijs <3

Ooh leuk allemaal zeg! :slightly_smiling_face:
@Morumbi: ah wel jammer, maarja leuk dat je dan wat met je ouders en broer gaat doen enzo!

hmm, mijn vakantie is ook pas begonnen alleen moet ik allemaal hw inhalen want ik ben 1week ziek geweest… echtklote

mijn vakantie is voorbij :frowning_face: morge weer naar school, maar ik heb bijna weer vakantie want ik hoef nog maar een week naar school :grinning: als ik alles af red!

ik ben naar het strand geweest met mn vriend, en schoorl door de duinen gewandeld :stuck_out_tongue: we zijn met mijn ouders & broertje naar artis geweest, erg leuk :stuck_out_tongue: we deden dat met zo’n rondvaart. en daarna amsterdam zelf nog ff in :grinning: en ik heb mijn vriend elke dag eigenlijk wel gezien, veel bij elkaar geslapen enzo :stuck_out_tongue: en ik heb gewerkt

mijne is net afgelopen :stuck_out_tongue:

Ik ga vooral veel werken. Verder heb ik dit weekend echt hárd gechillt in mijn eentje, kan ook leuk zijn! Gewoon lekker in bad gaan, boekje lezen, leuke films kijken, weer bijkletsen met je moeder etc. Lekker ontspannen en genieten, me like!

carnaval, shoppen, logeren, werken, met vriendinnen afspreken, relaxen, en ik denk vooruit werken met hw enz.
heb ik dat allemaal al vast gedaan. en heb ik minder hw. =)

morgen naar antwerpen met me 2 aller aller alleerrrrrrrrrrrrrr beste vriendinnnen!
En rijlessssen, voor het eerst sinds juli ofzo, dus dat werd tijd,
Sowieso vrijdag feestje,
verder daten met me VRIENDJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
en beetje huiswerk mishcien, bah!
en nja
verder zie ik het wel.