Vakantie 2016!

Omdat 2015 bijna voorbij is, leek het me wel weer tijd voor een Vakantie 2016 topic!
Dus brand los met al je geplande reisjes of reisverlanglijstjes, vragen, foto’s en tips!

Ik ga in maart naar Milaan, was via Ryanair maar 40 euro retour! :upside_down_face:

Ik ga in april een weekendje naar Luxemburg met m’n vriend, m’n beste vriendin en haar vriend.

Ik wil met m’n vriend in de zomer of in oktober eigenlijk graag naar Londen, maar dat is zo duur. :frowning_face: Dus als iemand nog goedkope tips heeft voor Londen hoor ik het graag!

Woehoe leuk een nieuw vakantie topic! Ik heb zelf nog geen idee, ik heb zoveel reisplannen in mijn hoofd… Eerst naar Praag met Oud&Nieuw (stiekem dus eigenlijk ook in 2016 :flushed: haha)

Wauw, nu al? Haha leuk :grinning:

Eigenlijk wil ik binnenkort wel heel graag een weekendje weg, het liefst naar Londen, maar net als Electric vind ik het best duur. De vluchten vallen mee, maar het verblijf valt altijd tegen. Tips zijn inderdaad welkom!

Jennie, hoe lang ga je naar Milaan? Klinkt leuk!

Ik ga in mei/juni 3 weken met mijn vriend rondreizen in de USA. Zoveel zin in!

Zodra het 2016 is, zal ik of één van de andere mods deze wel even sticky maken. Als ik het vergeet, note dan maar even als een reminder!

Ik hoop op Lapland (voor het noorderlicht) en VS (voor ground zero) dit jaar. Aan mij zal het niet liggen; wellicht aan mn vriendin die niet zo goed kan sparen :wink:

Ik ga met een organisatie op werkvakantie naar Myanmar! Heb er super veel zin in! Iemand die hier al eens is geweest?

In februari een midweek naar centerpacs met mijn ouders en zusjes en de vriend van mijn zusje. Voor de zomer weten we het nog niet. Mischien ga ik wel weer alleen met een vriendin misschien ook nog mee met mijn ouders en dan weten we nog niet waarheen. Ik hoop weer naar Portugal.

Met mn vereniging (40 man) 8 dagen op wintersport in Frankrijk in februari en met mn ouders in de zomer 3 weken touren met de auto door scancinavië

Super veel zin in :upside_down_face:

Ik ga een weekje naar Appelhof met de vriendinnen en nog 2 weekjes naar Italië met m’n ouders :slightly_smiling_face:

4 dagen! Of ja 3,5 dag. Vlucht was maar 40 euro, echt heel veel vluchten zijn nu zo goedkoop!

Sowieso in juni naar New York en hopelijk in februari een lastminute naar londen oid. Dan hoop ik nog met vrienden op vakantie te gaan maar ga daar niet van uit en hopelijk gaan mijn ouders ook nog weg naar portugal oid en kan ik mee.

In de meivakantie ga ik weer naar Thailand voor twee weken. Precies één dag nadat ik terug kom van de reis met school naar Frankrijk

Wil dit jaar of naar dubai of naar NY! En misschien in de zomervakantie weer 2 weken kamperen in frankrijk! Vorig jaar niet geweest en wel weer heel veel zin in!

2016 word een jaar waarin ik nog niet zo goed weet wat ik moet en kan verwachten (positieve zin), dus ik heb nog geen plannen. Naast dat mijn geld ook wel heel snel verdwijnt sinds ik een nieuw huisje heb :cold_sweat:

Ik ga in Maart 10 dagen naar Miami, en in November waarschijnlijk een paar dagen naar IJsland.

Ik ben er niet geweest maar wel in de buurt, bevolking schijnt heel aardig te zijn. Wel heel veel armoede…
Heel veel plezier :slightly_smiling_face:

Ik ga waarschijnlijk naar Kroatië! :grinning: