Hoi!
Met het slechte weer van nu ben ik alvast aan het kijken naar leuke zonnige reizen voor volgend jaar .
Hebben jullie al vakantieplannen, of tips waar andere GS’ers echt een kijkje zouden moeten nemen? Ik hoor het graag!
Liefs, Kerstkindje
Hoi!
Met het slechte weer van nu ben ik alvast aan het kijken naar leuke zonnige reizen voor volgend jaar .
Hebben jullie al vakantieplannen, of tips waar andere GS’ers echt een kijkje zouden moeten nemen? Ik hoor het graag!
Liefs, Kerstkindje
Oooooh, wat heb ik al zin in de zomer van 2015. :’)
Afgelopen zomer zijn mijn vriend en ik samen voor bijna 2 weken naar Zuid-Frankrijk geweest. Het was werkelijk geweldig.
Ik wil volgend jaar graag naar Italië, maar mijn vriend ziet dat niet helemaal zitten, puur omdat het er zo warm is. Dus we moeten nog gaan bespreken waar we allebei graag naar toe zouden willen.
Met mijn schoonfamilie (schoonouders, zwagers + schoonzus) gaan we waarschijnlijk in augustus een week naar een zonnig eiland, zoals Tenerife of Gran Canaria.
Mijn vriend en ik zijn nu 2x in Frankrijk, 1x in Duitsland en 1x gewoon in Nederland op vakantie geweest. Dus nu zouden we wel weer een ander land willen.
Ik hoop eind januari met m’n vriend naar Indonesië te kunnen om daar rond te reizen en m’n zus op te zoeken die een half jaar stage aan het lopen is op Bali. Maar we kunnen het pas op het laatste moment allemaal regelen aangezien het er vanaf hangt of hij hertentamens heeft. Ik hoop zoooooo erg dat kan!
Examenreis naar Mallorca of Albufeira? Wat zijn aanraders?
Ik heb echt nog geeeen idee waar ik heen ga, maar heb er nu al zin in! Haha.
(soort van) examenreis met m’n beste vriendin naar turkije yey
Ik ga opzoek naar een vriend want ik zeg als jaren dat ik in de zomer van 2015 met mijn vriend op vakantie ga. Valt weer tegen, de tijd gaat veel te snel man. Rn anders naar sunnybeach met vriendinnen!
Albuuuuuuuu bijna geboekt verder waarschijnlijk met mn ouders op vakantie, en ik wil graag met vinea/simbo weg
Ik twijfel of ik op vakantie zal gaan, omdat ik in 2016 een grote reis wil maken en misschien beter daarvoor het geld kan sparen.
Ik boek meestal in december, dus ik kan er nog even over nadenken.
tomorrowland of balaton sound festival, een van de 2 maar valt nog te zien aan de line up
en pukkelpop als ik geen/weinig herexamens heb, ik ga in ieder geval een ticket kopen dat werkt al motiverend
en ook nog een reis met vriendinnen maar daar is nog maar weinig over geregeld, we dachten aan sunny beach of lloret ofzo, iets feesterig
Ik hoop aankomende zomer eindelijk alleen met mijn vriend op vakantie te gaan! Moet alleen wel een beetje low budget, want ik ben maar een arme student. :’)
Ik hoop met mijn vriendinnen op vakantie te gaan! We zijn nu aan het kijken voor Spanje!
De zomer van 2015 moet ik afstuderen dus ik denk voornamelijk veel aan school, werken en eventueel wat feestjes en festivals. Einde van 2015 wil ik een aantal maanden gaan reizen: Azië, Australië en Nieuw-Zeeland en misschien ook Amerika nog wel meepakken
Ik wil serieus doodgraag naar Sziget, maar niemand wilt mee. :’) Dus nu ben ik aan het twijfelen of het sneu/niet fijn is om alleen te gaan, want anders doe ik dat.
Jaaaa, wat is het fijn om alvast aan de zomer van 2015 te denken.
Ik heb deze accomodatie op Ibiza gezien, ben er verliefd op geworden en wil nu dus ontzettend graag hierheen: https://www.airbnb.nl/rooms/538036
Ik probeer m’n vriend over te halen, hij zegt dat Ibiza qua eten en uitgaan erg duur is. Ik denk dat dat wel meevalt als je de juiste plekken opzoekt, daarnaast ligt deze accomodatie niet in een super toeristische omgeving.
Iemand ervaring met Ibiza?
Daarnaast lijkt het me ook weer leuk om naar een festival in het buitenland te gaan. Dit jaar naar B My Lake in Hongarije geweest, was echt super! Volgend jaar zou ik graag naar Melt willen, maar ik moet nog even kijken wie er mee zouden willen…
En het lijkt me ook leuk om met vriendinnen nog een stedentripje te doen, naar Valencia ofzo!
Ik wil te veel…
Ik ga naar New York met mijn nicht en waarschijnlijk Rimini, Sunny Beach oid met vriendinnen En nog een andere vriendin en ik willen graag rondreizen in Zuid-Amerika
Hopelijk kan ik weer naar Londen deze zomer
3 weekse taalreis in parijs
Examenreis hopelijk. Heeft iemand ervaringen met Blanes? En welke reisorganisatie?
Ik zou heel graag backpacken/interrailen door Noorwegen en evt. Zweden. Alleen zal het maar de vraag zijn of ik het geld ga hebben om 1. te investeren in goed trekmateriaal, en 2. foodddd, aangezien die landen nogal duur zijn! Ik ben vorige zomer voor 6 weken naar Tanzania, Oost-Afrika geweest, en al m’n spaarcentjes zijn nu helemaal op hehe