Vakantie 2014

Hierbij een nieuw vakantietopic! :grinning:

Heb jij al vakantieplannen voor 2014?

Nee! 2014 nergens heen :slightly_smiling_face: 2015 wel weer hoop ik.

Ik denk nergens heen voor aankomende zomer.

Ik hoop het wel dat ik nog op vakantie ga, maar we zullen het zien!
afgelopen jaar ook niet geweest, ben er zeker aan toe al zeg ik het zelf!

Ik ben m’n hele zomervakantie kwijt, omdat ik op stage ben :"D

Ik ga naar Rock Werchter, en verder ga ik werken (:

Effy, misschien is het een idee als je in de beginpost zet dat je hier ook al je andere vakantie-gerelateerde vragen etc. kan stellen?

Ja!

Ik wil heel graag een weekje rondtrekken in de bergen/omgeving van bled lake in Slovenië (google dat, zo mooi!). Dus gewoon rugzak op, tent mee en alles, en lopen maar. Even back to nature.

Maar ik moet nog wel iemand vinden om mee te gaan, wil niet alleen, en niet heel veel mensen delen deze hobby. Maar dat komt hopelijk wel goed :slightly_smiling_face:

En ik ga waarschijnlijk naar BOOM festival in Portugal.

Eerst maar eens zien hoe mijn financien ervoor staan… haha.

Wauw. Dat is écht mooi … Komt bij mijn lijstje haha.

Dat klinkt echt heeel leuk!!

Ik ga naar Turkije en nog ergens heen :slightly_smiling_face:

Ik ga naar Sziget Festival met m’n vriend en ik probeer hem nog warm te krijgen om een paar dagen ervoor naar Praag te gaan.

Werken! En voor de rest zie ik het wel.

hopelijk dit jaar voor het eerst met vriendinnen op vakantie!

Ik ga met mijn ouders en broers naar London voor het 35-jarige huwelijk van mijn ouders, dus daar heb ik super veel zin in. En waarschijnlijk ga ik weer zeilen door Friesland met vrienden, maar dat hangt wel een beetje van het weer af.

Ik ga in de meivakantie een week naar Turkije (Belek) en in de zomervakantie ga ik werken in Frankrijk. Niet echt vakantie dat laatste, maar wel even weg.

ik ga waarschijnlijk naar Griekenland :slightly_smiling_face:
kos of zakynthos, iemand die daar is geweest??

Woooo gister Cherso geboekt met vriendinnen! Examenreis dus! :grinning:
En waarschijnlijk met vriendje naar Parijs een paar dagen maar goed dat komt later wel haha

Hopelijk met mijn vriend, geweldig lijkt me dat. :slightly_smiling_face:

nope nog niet

Ik wil graag op uitgaansvakantie en naar de zon :upside_down_face:

Ik ga in de zomervakantie werken bij een Nederlandse club in Marmaris, voor twee weekjes.
En daarna ga ik nog 10 dagen daar zelf op vakantie, maar moet het allemaal nog boeken enzo :slightly_smiling_face: