Vakantie 2014

Omdat ik al een paar topics heb gezien over (zomer)vakantie 2014 is hier dan het officiële topic er van.
Stel hier al je vragen of geef je tips! :grinning:

Wij willen misschien naar Spanje in de zomervakantie, weet iemand mooie plekjes? Het liefst lekker warm en mooie stranden :grinning:

Ik ga naar Vancouver

Ik wil animatie werk gaan doen… En misschien nog ergens met vrienden heen maar dat weet ik nog niet zeker.

Tips voor jongerenvakantie (17+):face_with_raised_eyebrow:

Tossa de Mar is leuk! Sowieso de hele Costa Brava maar dan de wat minder toeristische plekken :slightly_smiling_face:

Ik ben aan het sparen om alleen op vakantie te gaan, gewoon ff lekker relaxen, en nieuwe mensen ontmoeten.

Lloret de mar! Albufeira schijnt ook leuk te zijn :slightly_smiling_face:

Ik ga een week naar Frankrijk met mijn ouders, zus +haar verloofde, broer, en mijn vriend omdat m’n ouders dat jaar 30 jaar getrouwd zijn.

En dan is het nog maar de keuze of ik samen met m’n vriend nog wegga of spaar voor appartement.

Ik ga met een vriendin interrailen 2 weken. Nu al zooo veel zin in!

Ik ga weer 3 weken surfen yeeey! Verder ga ik komende winter snowboarden en in mei op verassingsvakantie omdat papa en mama 25jaar getrouwd zijn.

Misschien dat ik kan werken bij een animatieteam in turkije maar anders wil ik graag naar spanje toe leren surfen. Ga waarschijnlijk 2 keer op vakantie dit jaar

Ik wil de hele zomer gaan werken als counselor op een kamp in de VS of backpacken in Australië en New Zeeland.

Waarschijnlijk weer naar Ibiza met familie. En verder hoop ik fulltime ergens te kunnen werken.

Ik ga lekker touren. Mijn favo artiesten gaan op tour aanstaande zomer en ik ga er lekker achteraan voor een paar shows in Engeland, Duitsland en Frankrijk :slightly_smiling_face:

geen geld :frowning_face:

Ik ga in februari naar Londen :3 En nog geen idee wat ik in de zomer ga doen.

Ik wil dit keer met mijn vriend naar het buitenland maar waarheen zijn we nog niet over uit.

ik hoop dat we de zomer naar Spanje ofzo gaan.
En als het goed is gaan we in oktober naar New York :upside_down_face:

Dankjeweeeeeeelll! :grinning: