Vakantie 2013

Ik weet het nog niet…
Als ik slaag betaalt mijn oma voor mijn vader en mij een vakantie naar Idonesië. Maar dan moet ik dus eerst slagen, én mn oma moet dan nog leven. (Ze is al 82, dusja.) Maar ik hoop echt heeeeeel erg dat dat doorgaat. Ik ga echt huilen van gelu als het doorgaat xd
En misschien ga ik dan (als ik slaag) met mn moeder en stiefpa naar Nepal. :'D
En dan wil ik ook supergraag met vriendinnen weg, maar ik betwijfel of ik dat mag. (En dan bedoel ik verder dan 30 km, afgelopen zomer mochten we ook al niet verder, asfghjkl dat is dus ook niet doorgegaan.)
Maar ik heb in ieder geval een goede motivatie om te slagen, haha

Ik ga met mijn moeder naar een stad in Europa, waarschijnlijk Barcelona, voor mijn vwo-diploma. Als ik die haal ten minste, maar daar ga ik maar even vanuit haha. Verder ga ik met mijn ouders, zusjes en vriendje op vakantie, waarschijnlijk 2/3 weken naar Frankrijk. Misschien dat ik nog een weekendje alleen met mijn vriendje weg ga. En ik ga met vriendinnen nog een week weg, naar Spanje o.i.d.

Whieeeee zin in de zomervakantie :grinning:

Ik ga met 7 vriendinnen naar Renesse in de zomer :slightly_smiling_face:

Ik ga waarschijnlijk met mijn moeder, haar vriend ,broertje, oom, tante en 2 neefjes naar Porec in Kroatie op camping Lanterna.

Ik weet nog niet zeker of ik mee ga. Iemand ervaringen met de camping?

1 weekje in nederland met m’n beste vriendin (mei)
1 weekje met vrienden in nederland op vakantie (juli)
8 dagen naar turkije met vriend (eind augustus)

zin in de zomer :heart:

Heeft iemand ervaring met de camping Duin en Strand in Scharendijke? Van vorig jaar?

Ik ga Terschelling met vriendinnen en met m’n ouders kamperen maar we weten nog niet waarheen. Weet iemand een leuke camping waar ook 's avonds nog iets te beleven valt in Kroätie, Italië, Spanje of Frankrijk? Het liefst aan de kust en anders in ieder geval aan een meer!

Madrid is geen aanrader in de zomer! Heeeeel warm, uitgestorven en geen activiteiten :wink:

Deze zomer naar Kos-Stad, Kos, Griekenland met een vriendin! Iemand tips voor een hotel/appartementen, hotspots, etc?? :astonished:

-

Zuid Afrika! :grinning:

Woehoe naar New York! In de meivakantie. En ook nog wintersporten in Februari ergens. En heel misschien kamperen in de zomervakantie.

Ahh oke, dankjewel!

Weet iemand nog een leuke stad in Europa? Rome, Praag en Londen vallen af. Verder houden wij van mooie bezienswaardigheden, lekker eten, winkelen etc. :3

Berlijn ! ^

Ik wil deze zomer op vakantie met m’n vriend, gewoon een weekje zon/zee/strand, ik ben dan (hopelijk) net geslaagd en ik ga het schooljaar daarna op kamers in Tilburg, dus heel erg veel geld heb ik niet…
Hebben jullie tips? :slightly_smiling_face:

Oh en geen Turkije/Bulgarije/Egypte, 40 graden is met toch iets te warm. :cold_sweat:
Alvast bedankt!

Valencia?

Ik ga denk ik met een jongerenorganisatie zoals simbo of vinea (Ben ik al 2x mee op vakantie geweest en was erg leuk!), aangezien vriendinnen en ik het nooit eens kunnen worden met elkaar over de plaats, hun willen meer zuipen. En ik wil natuurlijk ook uitgaan, maar ook een beetje cultuur en niet zoiets standaards. Italie, Kroatië of Tunesië lijken mij leuk. Maar hun willen natuurlijk heel cliche naar Spanje, Lloret de Mar etc. haha.

Ik ben twee jaar geleden naar Bella Italia geweest! Heb het daar erg naar mn zin gehad :grinning:
Mooie grote camping en leuke mensen! Het strand vond ik daar niet heel fijn en vond het jammer dat je met de bus naar de disco moest daar in de buurt. Verder is de omgeving hartstikke mooi en zijn er leuke steden!

Ik wil met de carnavalsvakantie naar Londen met een vriendin van me. Alleen ik weet niet zo goed hoe je los een ticket kan boeken en los een motelletje. Wie kan mij wat tips geven? Als het buiten Londen is, ook prima. Alleen de stad moet dan wel bereikbaar zijn :slight_smile: