Vakantie 2013

Ik ga waarschijnlijk met m’n moeder naar New York, met 2 vriendinnen met een jongerenorganisatie naar Spanje, met het hele gezin misschien de bergen in en misschien ook nog met vriendinnen ergens in Nederland op vakantie.

Ik ga in de meivakantie 2 weken naar Frankrijk omdat we in de zomervakantie nooit wegkunnen ivm werk van mn vaderr. helaas. haha
maaaaar., wel in april een weekje naar new york ! :slightly_smiling_face:

Is er iemand hier een keer bij een vakantiepark van Roompot geweest? Zo ja welke en hoe was het? (Gezellig park, zwembad etc?)

Dit ivm mijn stage, ik heb morgen sollicitatie en als ik een voorkeur op mag geven voor een park wil ik wel een leuk park hihi!

Let me know!

Eind 2012/begin 2013 in de kerstvakantie ga ik naar amerika en in de voorjaarsvakantie naar gran canaria, we gaan wss niet echt 3 weken ergens heen in de zomervakantie, misschien een weekje ergens heen. (:

Als je naar mallorca wilt is Paguera een heel mooi stadje! Je hebt verschillende Hotels/parken die aan een heel mooi strand liggen, Hapimag is ook aan te raden! Dan zit je op een Park met appartementen, en een strand waar ook de plaatselijke spanjaarden heengaan. Het stadje zelf heeft leuke restaurantjes en winkels maar is niet te groot. Ook kan je er wel uitgaan, maar het overheerst de boel niet zeg maar. Hopelijk heb je hier wat aan!

Haha, wat toevallig, ik ben overal geweest behalve Corfu.
Ik begin bij Mallorca:

Als El Arenal je niet trekt, dan kun je ook naar Cala D’or gaan. Daar ben ik geweest en je hebt daar echt hele mooie stranden, leuke winkeltjes en ook uitgaans gelegenheden als je dat wil. Vanuit Cala D’or kan je verschillende excursies boeken, je kan bijvoorbeeld naar het waterpark in El Arenal, of je kan de hoofdstad van Mallorca bezoeken, of een dorpje in de bergen.

Albufeira is ook heel leuk! Het is erg gezellig en heel mooi. Je hebt ontzettend mooie rotsen langs het strand daar, er is genoeg te doen en er zijn leuke winkeltjes. Uitgaansgelegenheden zijn er zat, en het is echt mooi.

Gran Canaria ben ik geweest, in Playa del Ingles (ofzo xD). Het was echt heel leuk daar, leuke boulevard met winkeltjes, veel leuke restaurantjes en een mooi strand. Het weer is ontzettend mooi. Ik heb nooit gehoord trouwens dat daar haaien zijn? Ik heb ze niet gezien hahah, en ook geen kwallen ofzo. Als je voor Gran Canaria kiest een tip: maak een kamelen toch, dat kan je doen in Mas Palomas (again: not sure whether I wrote this right or wrong) dat is echt heel leuk! Voor 3 euro krijg je dan ook zon mooie grote foto mee naar huis haha :grinning:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en veel plezier alvast gewenst!

Kijk dan ook eens naar InterRailen. Denk dat dat toch wel wat goedkoper is dan met de auto (benzine).
Heb het afgelopen zomer gedaan, is erg leuk!

Ik zou met mn zus naar Italie of Spanje gaan en ik zou het helemaal zelf betalen en alles regelen, maar het mag niet van mn moeder omdat ze me te ‘jong’ vindt. Dat wordt weer een vakantie saai en alleen thuis zitten, yes thanks mam :dry:

Ik ga een rondreis maken door Nieuw Zeeland, verder ga ik nog naar Australie en Hong Kong en vanaf september 5 maanden naar Finland (Helsinki) - eigenlijk voor school, maar ik zie het stiekem ook wel een beetje als vakantie!

Ik ga met vriendinnen op vakantie, nou willen er aantal in de allerlaatste week van de vakantie. Wij zijn de laatste regio die met vakantie gaan dus denken jullie dat er dan nog veel jongeren zijn? Misschien een beetje onduidelijk uitgelegd zo haha

Bedankt voor je berichtje! Ik ga met mn vriend, dus ‘‘echt’’ uitgaan zullen we niet doen.
Heeft Gran Canaria ook mooie stranden? Ik neig nu meer naar Mallorca, maar dat is behoorlijk duur(der) :frowning_face:.

Bedankt voor je berichtje!
Corfu valt inmiddels af… en een eiland lijkt ons toch iets leuker dan het vaste land.

Mallorca en Gran Canaria zijn dus nog over.
Heeft Gran Canaria ook net zulke mooie stranden/baaitjes als Mallorca?
Op het moment wil ik echt heel graag naar Cala d’Or, maar dat is behoorlijk wat duurder dan Playa del ingles… dus ik moet nog ff goed zoeken en anders Gran Canaria als dat net zo mooi is als Mallorca;).

Ik ga in de winter met een vriendin naar Londen, en in de zomer met een andere vriendin ergens anders, misschien madrid, praag of heeft iemand nog een goed idee? Rome en parijs vallen af, ben ik al geweest. Wel een stad in europa.

Heeeeeeeeeeel misschien 1 nachtje naar Scheveningen met mijn moeder, net als vorig jaar =)
Ihopeso
:upside_down_face:

Ik heb jullie advies nodig, dames!
Ik ben door vriendinnen gevraagd om met hen in de zomervakantie op vakantie te gaan. De bestemming is nog niet echt duidelijk, maar het wordt waarschijnlijk bulgarije of turkije. Dat lijkt me natuurlijk ontzettend leuk.
Daarnaast wil mijn vriend ook met me op vakantie. Hij vindt het geen probleem als ik met vriendinnen op vakantie ga, maar hij verwacht wel dat ik ook met hem op vakantie ga. Hij neemt geen genoegen met een weekendje naar een leuke stad, maar wil echt op vakantie. Hij zou graag naar Egypte of Griekenland gaan.
Nu is het probleem dat ik geen geld heb voor twee vakanties. Een vakantie kan ik wel betalen, maar twee vakanties wordt toch wel moeilijk.
Het liefst zou ik het beide doen en heb ik ook twee tevreden partijen.
Maar ik ben eigenlijk genoodzaakt om te kiezen en ik stel hoe dan ook iemand teleur. Ik voel me nu al ontzettend rot. Ze weten allebei hoe ik erover denk en dat ik ermee zit, maar ik moet wel snel gaan kiezen.
Heeft iemand tips?
Vakantie met ouders zit er niet in. Mijn ouders gaan nooit op vakantie en met zijn ouders ben ik al meerdere keren op vakantie geweest en dat steeds op hun kosten. Dat wil ik liever niet.

Je hebt gelijk. Ik voel me hoe dan ook rot tegenover degene die ik niet kies. Ik wil ook graag met vriendinnen. Ben nog nooit met vriendinnen op vakantie geweest en ik wil dat wel graag een keer meemaken! Ik vind ook dat hij genoegen moet nemen met een weekendje weg. Dat kan ook heel leuk zijn! Of hij gaat lekker met z’n ouders mee, want dat kan altijd!
Bedankt voor je mening :slightly_smiling_face:

Bijna 100% zeker dat het Lloret de Mar wordt. In ieder geval een feestlocatie.

Dit dus. Vind het vreemd dat hij van jou verwacht dat je óf 2 vakanties gaat betalen, óf gaat kiezen tussen hem en je vriendinnen.
Waarom neemt hij geen genoegen met een weekendje weg? Dat is toch ook hartstikke leuk!

Mijn ouders willen heel graag naar Noorwegen vanwege de mooie natuur…
maar daar zit ik niet echt op te wachten, ik hou meer van een lekkere warme zon en in Noorwegen is dat niet echt het geval…

Iemand tips om me ouders over te halen?

Ik ga naar Indonesie, Bali voor 4 weken volgensmij :slightly_smiling_face: heel veel zin in. En misschien een week met vriendinnen naar Terschelling als ik kan/mee wil… ;3