Vakantie 2012

Het duurt natuurlijk nog heel erg lang voordat het weer zomervakantie
is… Als je het mij vraagt nog veel te lang, ik ben nu al aan het aftellen!
Kan jij ook niet wachten tot het eindelijk weer zomervakantie is?
Post hier alles wat met de vakantie te maken heeft, je
reisbestemming, plaatjes, leuke liedjes enz…

http://i53.tinypic.com/1ovl2p.jpg

http://i55.tinypic.com/xlcaaw.jpg

http://i54.tinypic.com/ngrrpd.jpg

Pff daar ben ik echt nog niet mee bezig. Eerst de winter maar eens door zien te komen ! :santa:

ik kan ook niet wachten.
ik haat winter/herfst

ik hou van zomer (L)
haat winter:sick:
2011 Cartagena Colombiaaaa pa(L)

aaaaaaaah ik wil ook zomer :'D wij gaan eindelijk dit jaar eens ver weg!
(waarschijnlijk curacao!)

Zal vast weer op vreemde plekken komen in France.
Maar eerst de winter.

ik ben bezig mijn ouders over te halen om naar Amerika te gaan, maar ik ben bang dat dat niet lukt dus waarschijnlijk sta ik ook in 2011 weer op een ondergeregende nederlandse camping …

Ik zal eens een paar leuke plaatsjes zegen waar ik teregt ben gekomen.
× La Rochelle. (Iet met een haven).
× Barcelonette. (mexicaanse ivloeden ofzo).
× Se able d’ olone.( Strand stad).
× St tropez (moet je ff zien).

Ben nog wel meer gwst.
Maar da weet ik niet allemaal meer.

CHINAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

omg ik heb er zooooveel zin in!! mijn ma heeft het al 2 jaren uitgesteld >_> dus eigenlijk moet ik pas aftellen wanneer ze eindelijk die vliegtickets heeft geboekt…

ik heb zin om mijn familie na 4 jaar weer eens te zieeen! C=

ik ga naar mijn familie in Argentinië en dan gaan we nog op vakantie naar Italië en een weekendje naar Barcelona meschien weet nog niet zeker :grinning:

Als ik slaag ga ik ongeveer 5 weken naar Amerika. (:
Waarschijnlijk ook naar Londen & Parijs met vrienden, jeeeuh ! En misschien nog naar andere plekken/steden, moet even kijken hoe alles gaat lopen.

Ik ben serieus jaloers op iedereen die met vakantie gaat ;p
Ik ga al een paar jaar niet meer op vakantie, omdat mijn ouders door moeten werken. Nou ja, in principe zouden ze een paar dagjes vrij kunnen krijgen, maar dat doen ze ook niet.
En die 3 weken zomervakantie waren eigenlijk best wel belangrijk voor me eigenlijk. Er was nooit zo’n lange periode in een jaar dat ik met mijn ouders optrok. Dus eigenlijk wil ik die 3 weken met hun wel weer terug >.<

Ik ben laatst in Salamanca geweest en het was praaachtig en mooi leuk gaaf haha! Dus daar wil ik heen in de zomer=)

Ik heb niet echt zin meer in Amerika. Ik hoop Parijs of London. (Of allebei.)

@JustXDreaming toen ik 15 was ben ik een weekje naar Texel geweest met vrienden, misschien wat voor jou?

ik ga lekker met vriendinnen naar hongarije/bulgarije/in die buurt :grinning:
suuuuper veel zin in! vorig jaar texel was ook geslaagd hehe ^^
en hopelijk dat ik dan een redelijk chille baan heb (liefst bij de bakker) ipv een herhaling van al mijn zomers tot nu toe; bij de boer in een schuur.

en ofcourse kermis in 't dorp bij ons. altijd party of the yeaar haha :stuck_out_tongue:

Vandaag is er eindelijk geboekt :slightly_smiling_face:
van 18 juli tot 22 augustus 2011 zit in in Australië <3333

Ik ga in de meivakantie naar de canarische eilanden ^^^^

Ik wil ergens heen met dos vriendinnos. (:
ik weet alleen nog niet waarheen. eerst wilde ik naar Chersonissos, maar ik mag niet meer na het zien van Oh Oh Cherso.