vakantie 2010

Al is de zomervakantie net voorbij. wij zijn al weer een klein beetje aan het kijken voor de volgende vakantie.
Alleen we zitten met een probleempje. Dit jaar zijn we voor het eerst naar een camping gegaan in Italie waar ik de vakantie van mijn leven heb gehad, omdat ik veel leuke mensen heb leren kennen en er ook veel mensen van mij leeftijd waren en er veel te doen was zoals discotheek, fitness enzovoort.
Mijn ouders vonden het echt helemaal niks en willen dus ook niet nog een keer naar een camping. De jaren daarvoor zijn we vaak naar hotels gegaan met buffet grote zwembaden, maar hier heb ik me veel verveeld omdat er maar weinig mensen van mijn leeftijd waren.
Dus ik vroeg me af of jullie misschien iets wisten wat het liefst geen camping is maar waar voor iedereen wat leuks is.( ik ben trouwens 15 en mijn broertje is dan 12).
alvast bedankt!

Bij gogo heb je altijd van die all inclusive hotels met een heel glijbaan park erbij, daar zullen vast veel kinderen zijn:P haha ja ik weet 't niet. Zie maar alsupje;)

ik ga zelf altijd naar hotels in griekenland, ik ben nu 16 en ik heb daar eigenlijk altijd wel mensen waarmee ik kan opschieten.
& die all-inclusive hotels in turkije zijn denk ik veel ‘kinderen’
succes in ieder geval.

Oeh bah, hotels moet ik inderdaad ook niks van hebben. Leuk voor een weekje in de meivakantie misschien, maar geef mij maar lekker een camping in de zomer.
Heerlijk 3 weekjes weg, veel gezelliger inderdaad. Tja, ga gewoon met ze praten en probeer ze over te halen. Misschien is het wel het laatste jaar dat je met ze meegaat, dan is het toch leuk om er een leuk jaar van te maken?

Ik weet zeker dat overhalen niet gaat lukken. haha helaas.
Een all inclusive resort gaat het denk ik ook niet worden, dat hebben we wel eens vaker gedaan in Turkije, maar toen hebben we eigenlijk 2weken lang alleen maar aan het zwembad gelegen en mijn ouders willen ook weer wat van het land zien. zucht.

hee, ik ben vorig jaar ook in inclusief hotel in turkije geweest echt niemand! zo oersaai elke avond met mijn ouders en broertjes… maar waar ben je vorig jaar geweest in italië misschien wat voor ons?

Haha dat kan ik me voorstellen,
Ik ben hier op vakantie geweest: http://www.ecvacanze.it/n…ng-norcenni-girasole-club
Ik zie dat je 14 bent? ik weet zeker dat het dan echt een topvakantie is!
Toen ik er was waren er vooral veel nederlanders wat ik juist heel gezellig vond. en savonds was iedereen bij de discotheek. de discotheek is eigenlijk voor 16 +, maar daar zijn ze heel makkelijk in!
En je ontmoet er echt snel nieuwe mensen.

hahaaaa. OMG wat grappig! daar ben ik geweest met mijn ouders toen ik 4 was!!

ga is vragen hoe het was en nog een keer naartoe willen (A)

up :slightly_smiling_face:

upp.

Wij zijn 1 keer naar Landal park geweest (in de herfstvakantie 3 jaar geleden?) en dat was ook echt heel leuk. En 1 keer op een camping maar dat hebben we geen nacht overleeft. Dus wij zitten nu altijd in hotels en appartementen. Maar kan je niet ergens een stadje vinden waar ook veel jongeren zitten?

Is dat landalpark in nederland ?