Vaginale schimmel

Ik denk dat ik vaginale schimmel heb, maar ik durf dit niet aan m’n moeder te vertellen. Kan dit ook vanzelf over gaan of heb je er iets voor nodig? Help aub​:sweat_smile::flushed:

Ze hebben tegenwoordig ook bij de drogist iets daartegen. Weet je zeker dat het dan is, dan kun je dat proberen.

Verder is er niets om je voor te schamen, je moeder zal dit vast ook wel eens gehad hebben, dus beste is gewoon om het met haar erover te hebben

Is een heel normaal probleem waar veel vrouwen last van hebben. Je kunt inderdaad zelf iets bij de drogist halen maar de kans is groot dat je moeder ook weleens het heeft gehad.

Dit inderdaad en als je het niet wilt vertellen dan vertel je het niet. :slightly_smiling_face:

Volgens mij gaat het uiteindelijk wel over (ooit gelezen?), maar het is gewoon erg vervelend dus je kunt beter bij de drogist canesten gyno halen. 13 euro volgens mij en werkt goed! Maar het is heel normaal hoor. :slightly_smiling_face:

Er is een mogelijkheid dat dit vanzelf over kan gaan. Het kan echter ook vaak veel en veel erger worden. Die kans is veel groter

Waarom durf je het niet aan je moeder te vertellen? Vaginale schimmels komen meestal niet door seks dus er is niks om je voor te schamen

Ik had dat ook eens en ik durfde het ook niet zeggen (wel door seks), maar als je op internet kijkt kan je veel oorzaken vinden waarop je het kan steken

Ga naar de huisarts, die gaat dan kijken wat er aan de hand is en advies geven over hoe je die schimmel het best kan behandelen. En ja, ik ben blij dat ik een vrouw heb als huisarts.

heel normaal ! heb het ook al 2 keer gehad ofzo !