vaginale scheetjes onder seks?

Dat zijn geen scheetjes maar fufjes ! Hahah

ik heb dat ook vaak onder de sex!
of als je klaar bent en je wil op staan of zet druk op je buik hoor je het ook dan komt de lucht eruit haha maarja niks om je voor te schamen !!!

-x-

Ik heb dat ook best wel vaak gehad!
Ik schaamde me dood voor de eerste keer; we moesten er beide wel om lachen hihi. Maar heb ook wel eens een hele harde gehad; die was echt erg! Maar heb het meestal “op z’n hondjes”. Oké genoeg informatie haha!!

ja ook wel eens gehad, schaamde me dood, maar hij begon echt opeens keihard te lachen, toen maar mee gelachen. maarja, nu ik dit lees ben ik blij dat het normaal is. maar nu eigenlijk geen last meer van, ja heeeeeel soms. haha,

ja het is normaal, maar in het begin schaamde ik me wel kapot…

Waarom weer zo’n oud topic geupt?

Maar, het is normaal. Iedereen heeft het.

och ja dat heb ik ook wel gehad, hij lachte erom maar ik schaamde me best wel hard hihi

gelukkig nooit last van gehad!
mja, als je ergens niks aan kan doen vind ik ook dat je je er niet voor hoeft te schamen!

Ik kan er wel om lachen… Mijn vriendje gelukkig ook. Hij maakt er soms grapjes over!

hahaha ja dat had ik pas geleden nog! ik zei zo: oh jee wacht even ik voel iets raars… en toen vroeg die zo kwam dat ergens vandaan waar ik denk dat het vandaan kwam? ik zo ja denk het? en toen hebben we gewoon zo hard moeten lachen dat we er mee zijn gestopt want we kwamen niet meer bij! :stuck_out_tongue:

hahaha dat heb ik ook is gehad, eerst dacht ik . wat is dit? maar me vriend en ik konden er beiden heel hard om lachen gelukkig!

hahaha dat heb ik ook is gehad, eerst dacht ik . wat is dit? maar me vriend en ik konden er beiden heel hard om lachen gelukkig!

Ik heb dat nog nooit met seks gehad maar ik heb het vaak als ik in een handstand sta ofzo. Heel irritant!

ja ik had dat ook een keer, echt weird vond ik het maar moest wel lachen.

Nouja het is heel normaal, maar het blijft genant ;p
Klinkt gewoon zo stom als je net lekker bezig bent en dat dan gebeurd.
Heb het ook meestal als we klaar zijn en ik dan opsta.

haha ja idd :stuck_out_tongue:

p

Ik heb het ook wel :stuck_out_tongue: en dan moeten ik en mn vriend gewoon erom lachen,
Denk eigk niet dat er iets is waardoor je het nietmeer krijgt.

heb dat ook weleens gehad :blush: ik schaamde me ervoor maar mijn vriend kon er wel om lachen en ik ook ^^

Er zijn wat dingen die helpen zoals je benen in een andere positie doen ofzo dichter bij elkaar of juist verder uit elkaar, beetje glijmiddel smeren, minder op zn hondjes en ipv lange halen korte stoten. Heb ik ook maar op internet gelezen hoor :wink: Heb nog geen seks gehad maar het lijkt me echt heel gênant, nouja ik ga het merken miss dat ik het tegen die tijd niet belangrijk meer vind.