vaginale scheetjes onder seks?

Wie heeft dat ook wel is gehad? en wat doe je er tegen?
ik hoorde dat, dat komt dat je vriend dan vacuüm zuigt ofzo iets haha
ik heb het ook wel is gehad ik schaamde me dood haha. hij kon er wel om lachen.

Ik heb dat ook wel eens gehad hoor.
Ik schaamde me er eerst ook dood voor, maar toen wisten we waar het door kwam
en konden we er samen om lachen.

Geloof dat je er niks tegen kan doen XD ik heb dat weleens ook gehad, maar mijn vriend had dat niet in de gaten (dénk ik)

Ja weleens gehad, het gebeurt gewoon, niks om je voor te schamen :3

Ik denk dat iedereen die seks heeft dat wel eens heeft gehad, gewoon om lachen ja.:v

is gewoon normaal hoor. dan komt er wat lucht in. en dan hoor je dat.
ooit ergens in een 100vragen over seks - boekje gelezen dat dat een teken is van goede seks.
niks om je voor te schamen.

Het is heel normaal, maar ik vind het altijd heel genant als het gebeurd :stuck_out_tongue:

haha ja ook wel eens gehad, en toen moest ik best lachen schaamde me eigenlijk niet echt en zou je ook zeker niet moeten doen!
word gewoon veroorzaakt dat er lucht in de vagina komt door de ‘heen en weer gaande’ beweging en idd doordat ie dan vacuüm zuigt, hahah wat klinkt dit raar :stuck_out_tongue:

ik heb het 1x gehad,
echt keiharde. :3
maar toen hadden we glijmiddel gebruikt en ik dacht dat het daardoor kwam…

Ik heb het ook gehad, Mn vriend wist niet hoe t kwam. Toen ik hem vertelde dat het gebeurt vanwege de lucht en het pompen in de vagina, snapte hij t en vind hij t niet meer raar. We lachen er nog wel om(A)

Heb het ook al gehad, dat is als er wat lucht mee naar binne glipt!
Ik vind het wel wat ambetant,maar het hoort er nu af en toe eenmaal bij…
:grinning: en is ook best wel grappig soms!

De eerste keer dat ik dat had, vond ik het een beetje stom en vies klinken… Maar inmiddels weet ik wel dat het normaal is, je doet er niks aan :slightly_smiling_face: en we moeten er ook wel om lachen :stuck_out_tongue:

eerst is het heel beschamend &zo, maar nu kijken wij er beide niet meer van op

ik schaamde me er eerst ook voor, en mn vriend snapte ook niet hoe het kon, maar toen zei ik hem dat het normaal was enzo en nu moet hij er om lachen.

HAHA dat heb ik een keer gehad, en toen heb ik me helemaal kapot gelachen. en m’n vriend ook. Maar goed ik schaamde me erna wel. hahahaha.

Haha ik had dat laatst ook :stuck_out_tongue: Me vriend dacht eerst dat ik een echte scheet liet. Maar ik moest zo hard lachen dat ik het hem niet kon uitleggen wat het was:P hahah

Het is heel normaaal, dus gaan we wel gewoon door zonder dat we er erg in hebben, alleen schaam ik me in die tussentijd wel ff