Vaginale scheet tijdens seks, help?

Hebben jullie dit wel eens meegemaakt?
Dat er zeg maar lucht tussen is gekomen en zodra hij zijn penis uit je vagina haalt, hoor je zo’n geluid…
super awkward en ik ben eigenlijk bang dat het weer gebeurd…

iemand tips?

Dat gebeurt bij iedereen wel eens. Daar is volgens mij niets aan te doen.

Dit is vgm normaal en vgm ook niks aan te doen hoe vervelend t ook is het hoort erbij

Dit is vgm normaal en vgm ook niks aan te doen hoe vervelend t ook is het hoort erbij

Dat is gewoon normaal, heb ik ook last van vooral na doggy. Komt door al het lucht wat in je vagina wordt gepompt

Is mij ook wel eens overkomen, en hoor er vaak verhalen over. Is volkomen natuurlijk en normaal. :sob::muscle:

Dat heb ik ook wel eens, is dat niet door lucht die mee naar binnen gaat, idd ^ bij doggystyle enzo… Denk idd ook dat het normaal is hoor…

Valt niet veel aan te doen :confused: Helaas

Gebeurt het echt bij iedereen? Ik heb er echt nog nooit last van gehad en heb wel geregeld seks.

Niks om je druk over te maken.

Dit overkomt mij ook wel eens, wij lachen er dan gewoon om. dat lijkt me het beste je kunt er immers toch niks aan veranderen.

Dat is normaal en als je seks hebt met een jongen die daar een probleem van maakt of het vies vind is hij duidelijk nog niet volwassen genoeg.

Je spieren aanspannen daarbeneden dat helpt. Probeer na de seks naar de wc te gaan, zodat je het daar kan doen.
Is natuurlijk niets om je voor te schamen, maar snap dat je het liever niet heb vooral als je net met iemand naar bed gaat :upside_down_face:

ik heb het 1 of 2 keer gehad en vond het toen ook wel een beetje ongemakkelijk. gewoon doen alsof er niks gebeurde en ontspannen want je kan er helemaal niks aan doen!

Gebeurd soms gewoon, lach erom of doe alsof er niets gebeurd is

Misschien niet bij iedereen maar het is normaal als je het hebt.

Ik heb dit ook altijd, vond het eerst vreselijk, ben er nu nog niet blij mee maar mijn vriend en ik kunnen er inmiddels om lachen of negeren het gewoon. Niks raars aan, want je kunt er zelf niks aan doen!

Bij mij is dat nog nooit gebeurd, maar denk wel dat ik helemaal stuk zou gaan samen met mijn vriend. Zodra er gore luchtjes vrijkomen, zou ik een zak over mijn kop geen trekken en me nooit meer laten zien, hahahaha. Blijg gewoon aan de leuke dingen denken, seks is fun!

Ik heb dat één keer gehad. Naar :’) Maar ja, je doet er niks aan.