vaginale douche

-

Dat kun je doen, maar het is echt niet altijd nodig. Je kunt het kopen bij de drogist, en je spoelt er je vagina mee schoon van binnen (verder:google it…)

*klik* Kan je bij de drogist kopen … ?

Zelf nog nooit gebruikt, heb het even gegoogled .

geen ervaring mee.

-

klik
Moeilijk he?

Ik citeer: Men vermoedt dat er een verband bestaat tussen het regelmatig uitvoeren van een vaginale douche en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

Lijkt me dus niet de bedoeling he?

Wow! Dan zou ik het inderdaad niet doen nee!

Ik ben ook al een aantal jaar ongesteld maar heb er ook nog nooit gebruik van gemaakt, lijkt me dus ook niet dat het zoveel helpt anders zou je er wel meer over horen lijkt me.

auw.
ik hou het wel bij gewoon douchen :’)

Laat de natuur eens z’n gang gaan. In de oertijd gingen ze dat toch ook niet doen?

[i]Het is bewezen dat in vaginale douche (zoals producten van Lactacyd) melkzuur in zit, dat goed schijnt te zijn voor de vagina… Ook kan je er (heel ranzig idee overigens) yoghurt gebruiken voor je vagina.

(Ja, ik werk in een drogisterij. Ja, ik heb verstand van medicijnen en nee, ik mag mensen geen medicijnadvies geven)[/i]

Je vagina reinigt zichzelf, dus het lijkt me nogal onnodig.

Ik denk dat je een grotere kans hebt dat juist de zuurtegraad verstoord wordt.

+ Als je in bad gaat zonder zeep kun je ook zorgen dat er water in komt en dit er daarna uitpersen. (Oke dat klinkt nasty maar het werkt wel)

Lijkt me niet zo nodig, je vagina reinigt zichzelf als het goed is :slightly_smiling_face:

ik wist niet eens wat het was, hahaha had er nooit van gehoord eigelijk xD maar geen ervaring mee

uhhm nee dankjewel :stuck_out_tongue:

Misschien moet je lactacyd intiem is proberen …
Het reinigt de vagina vanbinnen dus als je dan ongesteld bent word alles lekker gereinigd:P.
Door je te wassen met ;actacyd intiem vloeistof bescherm je je niet alleen tegen invloeden van buitenaf.
Maar help je ook je natuurlijk evenwicht te herstellen.

Misschien voor meiden met probleem:
Een kennis van mij gebruikt het ook die zegt dat ze daardoor (sowieso ook door lactacyd zeep) veel minder last heeft van afscheiding…
Het is alleen niet goed lactacyd intiem vaak te gebruiken ik doe het meestal op de laatste dag van me menstruatie het geeft wel een heel fris gevoel.
De prijs is trouwens 6 euro nog wat.

Good Luck !

dat is lastig!
sorry heb flauwe bui