vagina

hee allemaal,
ik heb al eens een topic op deze site gezet, over het feit dat de eerste keer zit aan te komen met mijn vriend. Ik wil dit ook…
Maar ik ben echt super onzeker over mijn lichaam, het ergste vind ik mijn vagina
mijn binnenste schaamlippen zijn echt heel opvallend naar buiten, ik heb vaker plaatjes ervan gezien maar mijn vagina lijkt op geen een van die plaatjes.
Ik weet dat iedere vagina anders is, maar ik vind die van mij toch wel heel apart en lelijk en probeer daarom ook ‘het verder gaan’ en seks uit te stellen.
Ook heeft mijn vagina iedere dag een rare geur, het is dus niet alleen als ik ongesteld ben maar echt iedere dag. Ook heb ik last van veel afscheiding
Is hier niks aan te doen? waardoor die geur minder wordt of verdwijnt?
Ik weet dat die afscheiding normaal is, maar kan dit niet verminderd worden ?
pff hoop dat jullie me kunnen helpen !
alvast bedankt xo

Klinkt allemaal heel normaal

Klinkt inderdaad allemaal heel normaal, behalve dat je vagina een rare geur heeft…

Verwissel af en toe je onderbroek, en draag katoenen onderbroeken. Dat helpt :slightly_smiling_face:
Wassen met alleen water en geen zeep! Geen inlegkruisjes gebruiken, want daardoor krijg je alleen maar meer afscheiding. Als he erg last hebt van de geur kan je misschien van die Chilly intieme doekjes proberen?

Oh en over je uitstekende schaamlippen? Je vriend zal daar heus niet op letten en ik weet zeker dat hij jou hartstikke mooi vind! Iedereen is gelukkig anders. Als het je echt dwars zit, zou ik er eerst met je vriend over praten :slightly_smiling_face:

Succes!! :slightly_smiling_face:

Dat over Chilly intieme doekjes ga ik zeker eens proberen
heeel erg bedankt voor de tips !! :flushed: