vagina scheren

eeyy…
ik weet niet of dit hier hoort!

Ik scheer mijn vagina, alleen ik hou altijd kleine zwarte haartjes over. nu zei mijn beste vriendin dat als ik tegen de richtin inscheer het dan weg gaat. Dit heb ik al een paar keer geprobeert maar nogsteeds gaat het op sommige plekken niet weg en gaat het heel erg jeuken. hoe kan ik het nou down under helemaal kaal krijgen?
x!

Helemaal kaal? Harsen.

Oee, is dat niet pijnlijk en duur? ik denk niet dat mijn moeder me toestemming zou geven…

Misschien moet je je mesje tussendoor wat vaker proper spoelen.
Soms heb ik 't ook wel eens dat ik bv niet al mijn beenhaar meekrijg en dan is dat gewoon omdat het mesje eventjes verstopt zit.

Ik krijg het ook niet altijd helemaal goed weg en na een aantal uren zie je echt alweer stoppeltjes als je goed kijkt. :hammer: Tegenwoordig epileer ik het dan ook. Alleen krijg ik daar weer korstjes van haha

Goede scheerschuim, goed scheermes. Ik scheer van links naar rechts. Perfect

dat wist ik niet ! dankjewel allemaal!

ik moet wel zeggen dat je met donkere haartjes (die vaak ook iets dikker zijn) het heel lastig echt glad krijgt. mij lukt het niet. kan natuurlijk wel harsen of scheren met een nieuw mesje, maar na een halve dag zie je er toch al weer een donkere gloed door. ligt dus ook aan je type beharing…

O oke ty! das dan wel jammer maar bij mn schaamlippen is sws alles weg wat denk ik ook wel het belangrijkste is…

ik scheer tegen de haar richting in en inderdaad, bij mij is het vaak (bijna) helemaal glad. Als tip: Doe er wat metholpoeder op als je klaar bent met scheren. voorkomt irritatie en bultjes

Ik heb best donkere haartjes, dus helemaal glad is het bij mij ook nooit. Maar ik vind bijna glad ook wel prima. Het ligt er maar net aan wat jij er van vind.