vagina ruikt niet fris

het klinkt zo stom en vies, maar mijn vagina stinkt echt. ik was elke dag met water, maar het blijft gewoon stinken. echt smerig gewoon, heb echt het gevoel alsof ik een of andere afwijking heb ofzo. enige oplossing is zeker lactacyd ofzo? is zo genant om te gaan kopen vind ik he. maar ook mn afscheiding stinkt echt als de neten gewoon echt smerig. iemand ook last van/oplossing(en)?

Misschien een schimmelinfectie?

Misschien een geval van een huuuuuge schimmelinfectie? :3

Gatverdamme zeg, anders bestel je 93854 proef monsters lactacyd.

idd, candida? is gewoon een zalfje voor te halen hoor. no problemo, ga naar de dokter en die geeft je zo wat mee :slightly_smiling_face:

haha hoooooo hoe kom je dan aan zo’n schimmelinfectie, krijg je niet zomaar toch?

Nou, dat kan gewoon uitzichzelf ontstaan door niet-luchtdoorlatend ondergoed, te vaak wassen met gewone zeep.
Of gewoon uitzichzelf.

Bah

jij hebt ook candida.
iedereeeen heeft candida echt waar, alleen hebben jij en ik het in een heeele lichte vorm die niet opvalt. Maar als je jezelf niet goed verzorgd of soms als je er gevoelig voor bent kan dat heel erg worden. Zo erg zelfs dat je er harde pusbulten van kan krijgen in lymfe klier gebieden. En dat is verschrikkelijk pijnlijk want die moeten worden weggesneden en zoals iedereen weet is aangetast weefsel niet te verdoven :slightly_smiling_face: oftewel; ze proberen zoveel mogelijk te verdoven, maar een paar stukken huid dichtbij de ontsteking kunnen niet verdoofd worden en ze zetten er gewoon een mes in :slightly_smiling_face: HATSEE! oftwel; zorg goed voor je geslachtsdelen xD

Dit was een serieus bericht, niets hiervan is verzonnen.

Lekker verhaal heb je weer Fart xD

Inderdaad klinkt het alsof je een schimmelinfectie hebt, en die kan ontstaan vanwege allerlei redenen. Gewoon even langs de dokter.

Of ze stelt zich aan en kan het niet accepteren dat het niet naar bloemetjes ruikt.

Kán. Die heb je er ook tussen zitten.
Of ze heeft regelmatig seks zonder condoom, gaat het ook niet beter van ruiken.

Goed verzorgen kan toch btw gewoon met water? Of moet dat met dat lactacyd gebeuren?

nou aan het verzorgen ligt het toch echt niet, elke dag schoon ondergoed en schoonmaken met water, misschien dan maar lactacyd als dat niet genoeg is. nou die candida verhalen klinken allemaal zwaar eng wil ik echt niet aan denken!

Die krijg je dus wel zomaar.
Als de PH in je vagina veranderd.

Je kan beter gewoon zo snel mogelijk naar de dokter, die vertel je wat je hebt, en zonder te kijken kan hij je al wel zeggen dat je een schimmelinfectie hebt en dan krijg je een pilletje/zalfje mee. Kláár. Weet je ook meteen zeker dat het goed zit.

Ik vind zelf dat water niet genoeg is, dus ik doe ook lactacyd, wat is daar beschamend aan? :stuck_out_tongue:

jonge ik meen het.

Dúh, weet ik. Maar je ziet hier wel kleine meisjes bang te maken met iets wat echt weinig voor komt :’)

ja idd ik snap ook niet wat er beschamend aan is. en anders koopt je moeder het toch gewoon voor je.
maar absoluut niet met zeep wassen.

nou. dat gebeurt best vaak.