vagina pijn

hoii
k heb last van de zijkantjes van me vagina t is rood en t doet pijn als k me beweeg en t is n beetje dik.
ik ben nu ook ongesteld en k gebruik libresse wie kan me helpen wat heb ik xx

Even geen maandverband gebruiken, maar tampons misschien? Ik denk dat het irritatie is van je maandverband

^En als het dan niet over is, zou ik naar de huisarts gaan

Je kunt ook katoenen maandverband gebruiken, misschien helpt dat.

k heb nog nooit tampons genomen en dit spas me 4e keer ongesteld de huisartsassistente zei dat n irritatie was sudo creme er op en gaan maar idk en

… luister dan naar je huisarts? :cold_sweat:

Is gewoon irritatie van het maandverband. Gebruik een mildere, eentje zonder parfum ofzo.

Mij lijkt sudo creme op zo’n plek eerlijk gezegd eng, maar als de huisarts zegt dat je dat moet doen, lijkt het me een goed idee, verder inderdaad ander maandverband, maar Libresse is wel een van de beste hoor!

Ik snap alleen niet hoe zo veel meiden het doen om met inlegkruisjes hun ongesteldheid door te komen, ik gebruik nacht en dan alsnog is het niet te doen, ik ben jaloers :hammer: :hammer:

^ Mijn moeder gebruikte ook altijd sudo crème tegen luieruitslag! Misschien wel anders, omdat het dan om een baby gaat haha, maar het kan geen kwaad.

Overigens zitten er allemaal chemicaliën in maandverband, ook in die van Libresse. Ik ben zelf daarom overgestapt op katoenen maandverband.

Ja, dat én het feit dat luieruitslag op je kont zit, en niet in je intieme zone

Mijn moeder smeerde het toen ook op mijn vulva en ook toen ik wat ouder was en geen luiers meer droeg.

Huh, waarom?

Luieruitslag kan ook gewoon op de vulva zitten en waarschijnlijk deed ze dat daarom. Toen ik wat ouder was, had ik daar ook weleens uitslag (heb atopisch eczeem) en dan smeerde ze het ook.

Edit: we dwalen echt af nu lol

Oh, ik snap em, toch lijkt het me eerlijk gezegd een eng idee, omdat je daar ook niet met zeep mag komen enzo, je zou toch zeggen dat creme dan ook niet mag