Vagina oprekken

Hoi allemaal!
Ik heb een vraagje. Hoe rekken andere meiden hun vagina soort van op?
Want als ik seks wil hebben met mijn vriend, kan hij hem er echt niet in één keer in stoten. Dat doet veel te veel pijn. Mijn vagina moet echt langzaam worden opgerekt en dan pas lukt het goed.
Ik vraag me af of andere meiden hier ook last van hebben en hoe dat uiteindelijk is ‘’‘opgelost’’.
(We gebruiken altijd glijmiddel)

Misschien ben je niet opgewonden genoeg? En waarom gebruik je altijd glijmiddel? Nu weet ik natuurlijk niet of daar een medische reden voor is, maar normaal gezien is dat echt niet altijd nodig.

Vingeren. Heel veel vingeren, steeds met een vinger meer proberen. Zo is het bij ons ook gegaan voordat we seks hadden.

Voorspel en glijmiddel.

Weet natuurlijk niet hoe groot jouw vriend is, maar kan ook een vorm van vaginisme zijn. Oefenen werkt inderdaad ook wel met vingers of misschien kun je het met een speeltje proberen. Denk ook wel dat het beter gaat als je voldoende ontspannen bent.

Ik vind het ook niet echt heel fijn als hij hem er in het begin meteen ineens induwt. Dan doet dat ook pijn.
Maar voldoende voorspel…(dat moeten we sommige jongens echt gaan bijbrengen vind ik) en proberen bij jezelf twee vingers naar binnen te doen. Als dat lukt, als je voldoende ontspannen bent, dan is er niks aan de hand. Dan moet hij gewoon wat meer tijd nemen voor je.

Dankjewel voor jullie reacties :flushed: Volgens mij is vingeren idd de goede oplossing, het wordt daardoor een stuk ruimer!