vagina jeukt

ik heb sinds een week dat mijn vagina pijn doet en jeukt vooral tijdens het fietsen hij is ook een beetje rood maar ik weet niet wat het is of hoe het weg gaat verder ben ik 14 jaar en heb geen seks gehad.
weet iemand wat dit zou kunnen zijn ?

schimmelinfectie denk ik
of een reactie op iets, ik heb een keer met scheerschuim geschoren en kon toen een week niet zitten.
ik heb ook een keer een infectie gehad na wassen met zeep toen ik nog wat jonger was, ik was toen denk ook een jaar of 14/15
ga naar de dokter en leg het probleem uit :wink:
krijg je een zalfje mee

Vraag het aan je moeder/oma.

Ik denk ook een schimmelinfectie. Heb er zelf ook last van gehad en heb toen bij de kruidvat Canesten GYNO Crème gehaald, na een paar dagen was ik er vanaf. Had de symptomen opgezocht en het kon gewoon niet missen, als ik jouw bericht zo lees lijk jij het ook te hebben. Zou het sowieso eerst aan je moeder vragen, waarschijnlijk weet zij er ook wel wat over.

het begint vandaag wat minder te worden gelukkig zou het kunnen dat het vanzelf aan het weggaan is ?

Nee zoiets gaan niet vanzelf over, vaak wordt het erger.
Ik heb in 1 jaar tijd 6x schimmelinfectie gehad, je moet naar de dokter gaan en die schrijft je een pilletje voor die je of moet innemen of in je vagina moet stoppen.

Mijn huid in het laatste jaar een bepaalde periode van de maand een stuk droger. Ook down under. Dit duurt een dag of 3/4 en dan is wordt het weer ‘normaal’. Het doet pijn en het jeukt als een gek zo af en toe. Ik denk dat het bij mij gewoon hormonen zijn (ook al ben ik uit de puberteit aan het gaan en ben ik al 5,5 jaar ongesteld) en ik wacht die periode gewoon af. Als jij je hier niet in kan vinden of er echt heel veel last van hebt, zou ik toch even langs de dokter gaan.

Zou irritatie kunnen zijn op bijvoorbeeld zeep of shampoo? Kan ook door het scheren zijn. In ergste geval Is het een schimmelinfectie, maar symptoom daarvan is volgens mij dat je pijn hebt bij het plassen. Maar dat kan snel verholpen worden door een middeltje.

Ik heb dit ook wel eens gehad, vanuit het niets ineens heel erg rood en jeuk. Dit was bij mij geen schimmelinfectie maar een andere infectie. Ik heb namelijk ook wel eens een schimmelinfectie gehad en dit voelde en zag er heel anders uit.

Je moet het gewoon wassen en nat houden.