Vage reactie bij hyves foto door beste vriend

nou gister kreeg ik dus deze reactie op mijn hyves foto,van mijn beste vriend

“tja, maya, dit is een misser…”

ik snapte hem niet helemaal, dus ik antwoorde;

“wtf?
wat bedoel je xD?”

een paar normale comments van andere mensen later, antwoorde hij weer;

"haat me niet

Ik vind dat je eruit ziet als een mislukte travestiet…"

nou ik was daar wel even stil van, hij is een van mijn beste vrienden en kan ook alles bij hem kwijt, ik weet nu niet hoe ik hier op moet reageren eigenlijk…?

ohgod, dat is erg lullig!
misschien was het een hacker ofzo?
een vriend van hem die een grapje uithaalt?
en als hij het wel is, serieus zeg dat je dit echt niet leuk vind.
want dit hoort hij niet zo te zeggen, oke als een foto niet leuk is zeggen vriendinnen dat wel tegen mij, maar dan aardig, zoals ‘hee I die foto, niet lullig bedoeld maar het komt een beetje raar over waarschijnlijk op mensen’

Nou dan snap ik het wel, maar wat hij doet. serieus praat met hem!

Hoe moeten wij weten waarom hij dit doet?

nee er zat wel wat tijd tussen die 2 berichten, en ik ben er vrij zeker van dat hij het was.
Ik ga zo gauw die op msn is (hij woont in leiden dus persoonlijk gaat een beetje moeilijk) wel even met hem praten.

ik ben ook altijd heel onzeker geweest over mijn uiterlijk, en dit voelt toch als een klap in mijn gezicht…

daar vraag ik ook niet om?
ik vraag hoe ik hierop moet reageren x]

Sowieso in het echt met m gaan praten en dit niet gaan bespreken op hyves. Vragen of hij de reactie wist, zodat niemand het meer kan lezen.
Goed voor jezelf bedenken wat je hem wil zeggen, dus bijv: dat je het heel hard aan vindt komen en je niet snapt waarom hij dat zegt,… Kijken wat zijn reactie is.
succes

Hoe je moet reageren:
gewoon.
niet :3
dat zou ik doen iig.
Als je weet waarom die het doet, dan kan je er echt op reageren.

bedankt!

Zo zeg, die durft !
Ik zou er ook niet te veel mee doen, maar hij mag best merken dat je er boos om bent!

Ik negeer dat altijd (:

Bij je eigen foto’s kan je dit ook altijd zelf wissen :slightly_smiling_face:

Ik zou er niet op ingaan…

Jongens snappen vaak niet dat zoiets bij ons meisjes hard aankomt.

Nee inderdaad !

ja maar alsnog vind ik het best wel een kutstreek, ook omdat ie weet hoe onzeker ik ben

nu ben ik benieuwd naar je foto,
er staan genoeg normale reacties bij, dus het zal wel niet zo erg zijn, het is gewoon een superlullige reactie en je moet dan ook tegen hem zeggen dat hij je heeft gekwetst.

ik plaats die foto liever niet x]

Was het wel een normale foto dan?
Niet eentje die je in een vage bui met vriendinnen gemaakt hebt, of waarop je dronken bent ofzo?

Ik zou hem er op aanspreken, want het is toch je beste vriend en als hij jou gekwetst heeft moet je daar wat van zeggen. En als je hem er op aanspreekt zou ik het wel in het echt doen, ik vind het namelijk altijd een beetje laf via msn/hyves.