Vage ex

x

Ik maak niet echt uit je verhaal op of jij hem nog eventueel terugwil? Zo ja zou ik daar nog goed over nadenken, hij klinkt niet als zo’n fijne gozer en je gebruikt zelf al de woorden ‘zware last’. Ik zou afstand nemen en dan denk ik eigenlijk dat je alleen maar blij bent dat je er van af bent. En sowieso niet laten beinvloeden door die moeder.

Ik weet niet of ik hem terug wil, aangezien hij precies op mij lijkt, maar tegelijkertijd ook echt een drama is. Hij heeft precies hetzelfde tegen mij gezegd (over op elkaar lijken, maar dat ik een drama ben). We zijn allebei erg koppig, maar ik ben altijd degene die de ruzie probeert te sussen, hem blij probeer te maken of de schuld op mij opneem al was het duidelijk dat hij met de problemen kwam.
Voorbeeld: Op een feestje was hij een keer dronken en begon hij mij te beledigen, ik heb hem toen moeten kalmeren.

EDIT: Het beledigen kwam heel random aan btw.

Ben je nog verliefd op hem/hou je nog van hem?

Als jij het gevoel hebt dat jij hem altijd blij moet maken + hij heeft een slechte dronk want hij beledigt je dan random + je weet niet zeker of je hem uberhaupt wel wil zou ik als advies geven afstand nemen. Ik zou zo’n jongen gelijk uit m’n hoofd gooien ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan. Er zijn meer mannen op de wereld.

Ik geef heel veel om hem, maar ik zie dat anders dan “houden van”. Ik heb nog wel gevoelens.

Ja, je hebt gelijk, maar jammer genoeg is dat inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. Hij is vaak kei lief en lijkt zo erg op mij, maar hij heeft net die hele hoge uitschieters. Het liefst heb ik dat hij daar wat aan gaat doen, maar iemand veranderen gaat niet zo makkelijk.